anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubiona przesyłka allegro smart

Client:104065394
#7 Wielbiciel#
  • Witam. Jestem posiadaczem allegro smart,odesłałem przesyłkę zwrotna za pomocą allegro box i przesyłka została zagubiona. Sprzedawca twierdzi że to ja muszę składać reklamacje do przewoźnika? 
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

mdrogeria
#21 Demiurg#

a kto ma składać ?, jakbyś korzystał z przewoźnika sprzedawcy to owszem  , ale korzystasz z przewoźnika wydawcy subskrypcji ,,smart ,, 

oznacz moderatorów

Client:104065394
#7 Wielbiciel#

gdy Kupujący odeśle przesyłkę generując kod darmowego zwrotu, to Sprzedający odpowiada za ewentualną reklamację w wypadku jej uszkodzenia czy zagubienia, o ile Kupujący jest w stanie wykazać, że przesyłka została przez niego prawidłowo nadana. Wynika to z faktu, że Kupujący korzysta z możliwości darmowego odesłania towaru, udostępnionej przez Sprzedającego. Kupujący powinien otrzymać pełen zwrot kosztów za towar, natomiast jeśli przewoźnik stwierdzi, że do uszkodzenia przesyłki doszło z winy leżącej po stronie Kupującego, to Sprzedawca może domagać się naprawienia szkody na drodze odrębnego postępowania.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104065394 tak , oczywiście cyt ,,o ile Kupujący jest w stanie wykazać, że przesyłka została przez niego prawidłowo nadana. ,,

W załączeniu przykłądowy dowód nadania 

025.jpg

oznacz moderatorów

Client:104065394
#7 Wielbiciel#

Jeżeli w usłudze Smart mam historię pobrania przesyłki z maszyny przez kuriera i w późniejszym etapie informacje o zagubieniu przesyłki , to w moim przekonaniu jest to jak najbardziej dowód mojego prawidłowego nadania

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104065394 historia przesyłki nie jest dowodem nadania , temat był tu wielokrotnie wałkowany 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To było tyle zdanie sprzedających w tamtym temacie, i nie potrafiliście wyjaśnić co nim jest, Tak pisał moderator i kupujący po odstąpieniu od umowy zakupu nie jest już właścicielem towaru a stroną dla przewoźnika jest Allegro.

oznacz moderatorów

Client:104065394
#7 Wielbiciel#

Jak dla mnie sprzedawca próbuje zrzucić na mnie wszystko , skoro mam smarta i historię przesyłki to on powinien składać reklamacje . Zwłaszcza że nawet nie miałem nr zamówienia do formularza reklamacyjnego dopiero sprzedawca mi wysłał 

oznacz moderatorów

Client:104065394
#7 Wielbiciel#

Dla mnie jest logiczne to nawet że skoro żaden z moich kodów w zamówieniu nie działa do reklamacji  tylko ten który otrzymał sprzedawca to chyba jest oczywiste że on powinien złożyć reklamacje 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104065394 sprzedawca nie otrzymuje żadnego kodu  ,jest informowany tylko o odstąpieniu od umowy 

Dobra , wybrałeś łony czyli zakałę wszystkich sprzedajacych na allegro niemniej spróbuję Ci pomóc  ,zacznijmy od numeru transakcji , podaj go proszę .

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:104065394
#7 Wielbiciel#

481e8ee0-3158-11ef-9d77-b5aee86ce776

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Otwórz dyskusję ze sprzedającym, niech biorą na siebie i przewoźnik i Allegro a ty domagaj się zwrotu środków w regulaminowym czasie 14dni.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Ustawa jest ważniejsza niż regulamin allegro w ustawie stoi za utratę lub uszkodzenie przesylki zwrotnej odpowiada kupujący. Sprzedawca może wstrzymac się ze zwrotem środków do chwili odebrania paczki lub przesłania mu przez kupującego dowodu nadania paczki czyli nr listu przewozowego bo kod zwrotu smart nie jest dowodem prawidłowego nadania

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael ciut popićkałeś nr. listu nie jest dowodem prawidłowego nadania , na podstawie czego sprzedawca ma zwrócić środki jeśli otrzymał tylko numer przesyłki , biorąc pod uwagę zapis w UK nakładający na klienta odpowiedzialność za utratę wartości produktu to w przypadku opisanym przez autora wątku sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu adekwatnie do utraty wartości towaru.....hmmmm... teraz zastanawia mnie tylko wartość owego numeru przesyłki bo to tylko otrzymał sprzedawca 

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

"jestem posiadaczem allegro smart" to wszystko wyjaśnia, to oznacza że nic nie musisz robić, bo smart to słowo klucz. Powinna być specjalna nalepka "jestem posiadaczem smarta".

Ja zrobiłem to w ten sposób, złożyłem reklamację do przewoźnika, nie znaleźli przesyłki, za miesiąc wypłacili mi pieniądze i po sprawie. Wszystko online.

oznacz moderatorów