Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
a kto ma składać ?, jakbyś korzystał z przewoźnika sprzedawcy to owszem , ale korzystasz z przewoźnika wydawcy subskrypcji ,,smart ,,
gdy Kupujący odeśle przesyłkę generując kod darmowego zwrotu, to Sprzedający odpowiada za ewentualną reklamację w wypadku jej uszkodzenia czy zagubienia, o ile Kupujący jest w stanie wykazać, że przesyłka została przez niego prawidłowo nadana. Wynika to z faktu, że Kupujący korzysta z możliwości darmowego odesłania towaru, udostępnionej przez Sprzedającego. Kupujący powinien otrzymać pełen zwrot kosztów za towar, natomiast jeśli przewoźnik stwierdzi, że do uszkodzenia przesyłki doszło z winy leżącej po stronie Kupującego, to Sprzedawca może domagać się naprawienia szkody na drodze odrębnego postępowania.
@Client:104065394 tak , oczywiście cyt ,,o ile Kupujący jest w stanie wykazać, że przesyłka została przez niego prawidłowo nadana. ,,
W załączeniu przykłądowy dowód nadania
Jeżeli w usłudze Smart mam historię pobrania przesyłki z maszyny przez kuriera i w późniejszym etapie informacje o zagubieniu przesyłki , to w moim przekonaniu jest to jak najbardziej dowód mojego prawidłowego nadania
@Client:104065394 historia przesyłki nie jest dowodem nadania , temat był tu wielokrotnie wałkowany
To było tyle zdanie sprzedających w tamtym temacie, i nie potrafiliście wyjaśnić co nim jest, Tak pisał moderator i kupujący po odstąpieniu od umowy zakupu nie jest już właścicielem towaru a stroną dla przewoźnika jest Allegro.
Jak dla mnie sprzedawca próbuje zrzucić na mnie wszystko , skoro mam smarta i historię przesyłki to on powinien składać reklamacje . Zwłaszcza że nawet nie miałem nr zamówienia do formularza reklamacyjnego dopiero sprzedawca mi wysłał
Dla mnie jest logiczne to nawet że skoro żaden z moich kodów w zamówieniu nie działa do reklamacji tylko ten który otrzymał sprzedawca to chyba jest oczywiste że on powinien złożyć reklamacje
@Client:104065394 sprzedawca nie otrzymuje żadnego kodu ,jest informowany tylko o odstąpieniu od umowy
Dobra , wybrałeś łony czyli zakałę wszystkich sprzedajacych na allegro niemniej spróbuję Ci pomóc ,zacznijmy od numeru transakcji , podaj go proszę .
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
481e8ee0-3158-11ef-9d77-b5aee86ce776
Otwórz dyskusję ze sprzedającym, niech biorą na siebie i przewoźnik i Allegro a ty domagaj się zwrotu środków w regulaminowym czasie 14dni.
Ustawa jest ważniejsza niż regulamin allegro w ustawie stoi za utratę lub uszkodzenie przesylki zwrotnej odpowiada kupujący. Sprzedawca może wstrzymac się ze zwrotem środków do chwili odebrania paczki lub przesłania mu przez kupującego dowodu nadania paczki czyli nr listu przewozowego bo kod zwrotu smart nie jest dowodem prawidłowego nadania
@az1rael ciut popićkałeś nr. listu nie jest dowodem prawidłowego nadania , na podstawie czego sprzedawca ma zwrócić środki jeśli otrzymał tylko numer przesyłki , biorąc pod uwagę zapis w UK nakładający na klienta odpowiedzialność za utratę wartości produktu to w przypadku opisanym przez autora wątku sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu adekwatnie do utraty wartości towaru.....hmmmm... teraz zastanawia mnie tylko wartość owego numeru przesyłki bo to tylko otrzymał sprzedawca
"jestem posiadaczem allegro smart" to wszystko wyjaśnia, to oznacza że nic nie musisz robić, bo smart to słowo klucz. Powinna być specjalna nalepka "jestem posiadaczem smarta".
Ja zrobiłem to w ten sposób, złożyłem reklamację do przewoźnika, nie znaleźli przesyłki, za miesiąc wypłacili mi pieniądze i po sprawie. Wszystko online.