Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ pomocy! Dzisiaj mama chciała odebrać paczkę niestety była na samej górze wrzucona na dno, nie było opcji żeby mogła tą paczkę wyjąć. Zamknęła skrytkę nie wyjmując z niej zawartości. Co teraz? Czy dzwoniąc na infolinię będzie możliwość ponownie odebrać paczkę? Jeżeli nie zdążę przez kurierem rozwiązać problemu, paczkę może odbierać osoba, której zostanie wyznaczona ta skrytka z nową przesyłką 😵
Oczywiście że należało zadzwonić na infolinię.
@Client:67016993 a czemu nie poprosiła kogoś w okolicy o pomoc 😞 system widzi jako paczka odebrana i skrytka pusta, teraz zależy czy ktoś z niej skorzysta i se nie przywłaszczy, w takim wypadku nic nie zrobicie 😞 Dzwońcie jak najszybciej na infolinie i zgłoście problem, może zablokują lub dostaniecie nowy kod i paczkę uda się odebrać 🙂
@Client:67016993 Cześć. 🙂 Nie martw się, sprawa na pewno się wyjaśni! W pierwszej kolejności zadzwoń na infolinię InPost i opisz całą sytuację. Przygotuj proszę numer tej paczki w celu weryfikacji.
Dla ułatwienia, tutaj są numery: 722 444 000 lub 746 600 000
@Client:67016993 nie wiem czy to za działa w Twoim przypadku ale ja miałem sytuacje, że mogłem otworzyć kilkukrotnie skrytkę tymi samymi danymi. Możliwe, że to działa do momentu aż ktoś nie umieści w danej skrytce nowej paczki, albo przez jakiś czas od odbioru paczki.