Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, czy ktoś z Państwa mógłby mi pomóc bo nie rozumiem sytuacji:
w trakcie dokonywania zwrotu produktu zawiesił mi się komputer, gdy się odblokował okazało się, że mam do wyboru tylko możliwość zwrotu samodzielnego (na mój koszt). Na maila otrzymałam potwierdzenie rejestracji zwrotu wraz z informacją, że teoretycznie chyba mogę edytować formę płatności za zwrot "zmień sposób wysyłki". Jednak po kliknięciu w link nadal mam opcję tylko przesyłki samodzielnej. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Gdy piszę na pomoc do Allegro rozpoczyna się dyskusja ze sprzedającym, który (sympatyczny) zapewnia, że powinnam mieć możliwość zwrotu bezpłatnego ponieważ korzystam z pakietu Smart:) i tak w kółko się kręcę. Będę wdzięczna za każdą podpowiedź. Pozdrawiam Kasia
Chcesz jednak wysłać paczkę z pomocą Allegro? |
Zmień sposób wysyłki |
@myszuniagdansk Podaj proszę numer zamówienia, do którego próbujesz wykonać zwrot.
numer zamówienia:
a numer zwrotu to:
@myszuniagdansk Z informacji, które mi przekazano wynika, że nie skorzystałaś z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart! W tej sytuacji - zgodnie z danymi zawartymi w ofercie - zwrot jest możliwy jedynie na własny koszt. Wynika z tego, że zgłaszany problem nie jest błędem.
Ale jak ma Smarta i zakupił tą metodą, to nawet jak się pomylił możecie anulować i udostępnić darmowy zwrot?
@LEW433 czytałeś odpowiedź? Bo nie wydaje mi się. 😛
Z informacji, które mi przekazano wynika, że nie skorzystałaś z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart!
Tak, uważam że przez pomyłkę albo zawieszenie kompa "skorzystał" z innego rodzaju zwrotu.
@LEW433 no to leży u Ciebie czytanie ze zrozumieniem. Pozwól, że Ci to rozrysuję 🙂
Sprzedawca ma powiedzmy 3 formy dostawy:
A - odbiór w punkcie Smart!
B - kurier Smart!
C - kurier spoza smarta.
I kupujący wybierając formę dostawy C nie będzie miał darmowego zwrotu, jedynie płatny. Darmowy zwrot tylko przy wybranych wersjach A i B.
Wejdź sobie w zalinkowaną ofertę i zobacz, że Kupujący ma dostawy zarówno ze smartem, jak i bez.
Nie leży i nie rysuj, kupujący napisał w trakcie dokonywania zwrotu produktu zawiesił mi się komputer, gdy się odblokował okazało się dlatego zapytałem czy Allegro nie mogłoby Mu tego zmienić, widzisz ten znak zapytania na końcu?😁
@LEW433 przeczytaj parę razy odpowiedź Natalii i jak zrozumiesz jej sens, to wróć z powrotem.
Dziękuję za poświęcony czas. W moim odczuciu jednak jest to błąd ponieważ nie wybrałam opcji zwrotu poza Smart. Gdy zawiesiła się strona i dokonałam resetu komputera to byłam już w kolejnej "kroku" zwrotu, nie wybrałam fizycznie sama opcji zwrotu poza SMART. Zadziało się to automatycznie bez mojej ingerencji przy okazji zawieszenia komputera. Dziwi mnie jednak, że skoro jest przycisk do zmiany formy wysyłki to mimo posiadanego pakietu Smart, bezpowrotnie traci się prawo do jej zmiany i nadania paczki w ramach pakietu.Oczywiście dokonałam zwrotu na własny koszt i mam nadzieję, że to zawieszenie było przypadkowe a nie jakoś zakombinowane. Nie pamiętam sytuacji żeby ostatnimi czasy kiedykolwiek zawiesił się komputer, a teraz tak się stało i nagle byłam w kolejnym kroku bez możliwości cofnięcia tego kroku. Dziwne, kupuje przez allegro bardzo dużo, będę obserwować czy sytuacji się powtórzy. Dziękuję za wyjaśnienia, pozdrawiam Kasia
@myszuniagdansk ale zrozum. Przy zakupie nie skorzystałaś z transportu w ramach pakietu Smart. A same posiadanie Smart nie gwarantuje darmowych zwrotów tak jak to ładnie przedstawiają w reklamach
Jeżeli zakup ze Smartem to zwrot jest oczywisty także ze Smartem.
Towar kupiony z dostawą Allegro Smart! możesz zwrócić za darmo. Jedna paczka Allegro Smart! to jeden darmowy zwrot.
nie licząc zakupu Smarta.😁
@LEW433 ale już pisała moderatorka - zakup nie był ze smartem. A Tobie zacięła się płyta na jednej melodii...
@myszuniagdansk to nie jest numer zamówienia, tylko numer oferty. Numer zamówienia znajdziesz po wejściu w to szczegóły zamówienia w zakładce "Moje Zakupy" w formacie "xyz-xyz-xyz-xyz".
"xyz-xyz-xyz-xyz". gdzieś się to zagubiło nam.🤣
@myszuniagdansk Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.