anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot na koszt Sprzedawcy w ramach pakietu smart

myszuniagdansk
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, czy ktoś z Państwa mógłby mi pomóc bo nie rozumiem sytuacji:

w trakcie dokonywania zwrotu produktu zawiesił mi się komputer, gdy się odblokował okazało się, że mam  do wyboru tylko możliwość zwrotu samodzielnego (na mój koszt). Na maila otrzymałam potwierdzenie rejestracji zwrotu wraz z informacją, że teoretycznie chyba mogę edytować formę płatności za zwrot "zmień sposób wysyłki". Jednak po kliknięciu w link nadal mam opcję tylko przesyłki samodzielnej. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Gdy piszę na pomoc do Allegro rozpoczyna się dyskusja ze sprzedającym, który (sympatyczny) zapewnia, że powinnam mieć możliwość zwrotu bezpłatnego ponieważ korzystam z pakietu Smart:) i tak w kółko się kręcę. Będę wdzięczna za każdą podpowiedź. Pozdrawiam Kasia

Chcesz jednak wysłać paczkę z pomocą Allegro?
Zmień sposób wysyłki
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@myszuniagdansk Podaj proszę numer zamówienia, do którego próbujesz wykonać zwrot.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

myszuniagdansk
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

myszuniagdansk
#8 Zapaleniec#

a numer zwrotu to:

Wybrałaś sposób wysyłki dla zwrotu nr: 2QWM/2022

 
 
 
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@myszuniagdansk Z informacji, które mi przekazano wynika, że nie skorzystałaś z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart! W tej sytuacji - zgodnie z danymi zawartymi w ofercie - zwrot jest możliwy jedynie na własny koszt. Wynika z tego, że zgłaszany problem nie jest błędem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale jak ma Smarta i zakupił tą metodą, to nawet jak się pomylił możecie anulować i udostępnić darmowy zwrot?

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@LEW433 czytałeś odpowiedź? Bo nie wydaje mi się. 😛


Z informacji, które mi przekazano wynika, że nie skorzystałaś z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart!



oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, uważam że przez pomyłkę albo zawieszenie kompa "skorzystał" z innego rodzaju zwrotu.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@LEW433 no to leży u Ciebie czytanie ze zrozumieniem. Pozwól, że Ci to rozrysuję 🙂

Sprzedawca ma powiedzmy 3 formy dostawy:
A - odbiór w punkcie Smart!
B - kurier Smart!
C - kurier spoza smarta.

I kupujący wybierając formę dostawy C nie będzie miał darmowego zwrotu, jedynie płatny. Darmowy zwrot tylko przy wybranych wersjach A i B.

Wejdź sobie w zalinkowaną ofertę i zobacz, że Kupujący ma dostawy zarówno ze smartem, jak i bez.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie leży i nie rysuj, kupujący napisał w trakcie dokonywania zwrotu produktu zawiesił mi się komputer, gdy się odblokował okazało się dlatego zapytałem czy Allegro nie mogłoby Mu tego zmienić, widzisz ten znak zapytania na końcu?😁

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@LEW433 przeczytaj parę razy odpowiedź Natalii i jak zrozumiesz jej sens, to wróć z powrotem.

oznacz moderatorów

myszuniagdansk
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za poświęcony czas. W moim odczuciu jednak jest to błąd ponieważ nie wybrałam opcji zwrotu poza Smart. Gdy zawiesiła się strona i dokonałam resetu komputera to byłam już  w kolejnej "kroku" zwrotu, nie wybrałam fizycznie sama opcji zwrotu poza SMART. Zadziało się to automatycznie bez mojej ingerencji przy okazji zawieszenia komputera. Dziwi mnie jednak, że skoro jest przycisk do zmiany formy wysyłki to mimo posiadanego pakietu Smart, bezpowrotnie traci się prawo do jej zmiany i nadania paczki w ramach pakietu.Oczywiście dokonałam zwrotu na własny koszt i mam nadzieję, że to zawieszenie było przypadkowe a nie jakoś zakombinowane. Nie pamiętam sytuacji żeby ostatnimi czasy kiedykolwiek zawiesił się komputer, a teraz tak się stało i nagle byłam w kolejnym kroku bez możliwości cofnięcia tego kroku. Dziwne, kupuje przez allegro bardzo dużo, będę obserwować czy sytuacji się powtórzy.  Dziękuję za wyjaśnienia, pozdrawiam Kasia

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@myszuniagdansk ale zrozum. Przy zakupie nie skorzystałaś z transportu w ramach pakietu Smart. A same posiadanie Smart nie gwarantuje darmowych zwrotów tak jak to ładnie przedstawiają w reklamach 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli zakup ze Smartem to zwrot jest oczywisty także ze Smartem.

Towar kupiony z dostawą Allegro Smart! możesz zwrócić za darmo. Jedna paczka Allegro Smart! to jeden darmowy zwrot.

nie licząc zakupu Smarta.😁

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@LEW433 ale już pisała moderatorka - zakup nie był ze smartem. A Tobie zacięła się płyta na jednej melodii...

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@myszuniagdansk to nie jest numer zamówienia, tylko numer oferty. Numer zamówienia znajdziesz po wejściu w to szczegóły zamówienia w zakładce "Moje Zakupy" w formacie "xyz-xyz-xyz-xyz".

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

 "xyz-xyz-xyz-xyz". gdzieś się to zagubiło nam.🤣

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@myszuniagdansk Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów