zwrot na koszt Sprzedawcy w ramach pakietu smart

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, czy ktoś z Państwa mógłby mi pomóc bo nie rozumiem sytuacji:
w trakcie dokonywania zwrotu produktu zawiesił mi się komputer, gdy się odblokował okazało się, że mam do wyboru tylko możliwość zwrotu samodzielnego (na mój koszt). Na maila otrzymałam potwierdzenie rejestracji zwrotu wraz z informacją, że teoretycznie chyba mogę edytować formę płatności za zwrot "zmień sposób wysyłki". Jednak po kliknięciu w link nadal mam opcję tylko przesyłki samodzielnej. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Gdy piszę na pomoc do Allegro rozpoczyna się dyskusja ze sprzedającym, który (sympatyczny) zapewnia, że powinnam mieć możliwość zwrotu bezpłatnego ponieważ korzystam z pakietu Smart:) i tak w kółko się kręcę. Będę wdzięczna za każdą podpowiedź. Pozdrawiam Kasia
Chcesz jednak wysłać paczkę z pomocą Allegro? |
Zmień sposób wysyłki |

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@myszuniagdansk Podaj proszę numer zamówienia, do którego próbujesz wykonać zwrot.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
numer zamówienia:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a numer zwrotu to:
Wybrałaś sposób wysyłki dla zwrotu nr: 2QWM/2022

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@myszuniagdansk Z informacji, które mi przekazano wynika, że nie skorzystałaś z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart! W tej sytuacji - zgodnie z danymi zawartymi w ofercie - zwrot jest możliwy jedynie na własny koszt. Wynika z tego, że zgłaszany problem nie jest błędem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale jak ma Smarta i zakupił tą metodą, to nawet jak się pomylił możecie anulować i udostępnić darmowy zwrot?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 czytałeś odpowiedź? Bo nie wydaje mi się. 😛
Z informacji, które mi przekazano wynika, że nie skorzystałaś z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, uważam że przez pomyłkę albo zawieszenie kompa "skorzystał" z innego rodzaju zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 no to leży u Ciebie czytanie ze zrozumieniem. Pozwól, że Ci to rozrysuję 🙂
Sprzedawca ma powiedzmy 3 formy dostawy:
A - odbiór w punkcie Smart!
B - kurier Smart!
C - kurier spoza smarta.
I kupujący wybierając formę dostawy C nie będzie miał darmowego zwrotu, jedynie płatny. Darmowy zwrot tylko przy wybranych wersjach A i B.
Wejdź sobie w zalinkowaną ofertę i zobacz, że Kupujący ma dostawy zarówno ze smartem, jak i bez.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie leży i nie rysuj, kupujący napisał w trakcie dokonywania zwrotu produktu zawiesił mi się komputer, gdy się odblokował okazało się dlatego zapytałem czy Allegro nie mogłoby Mu tego zmienić, widzisz ten znak zapytania na końcu?😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 przeczytaj parę razy odpowiedź Natalii i jak zrozumiesz jej sens, to wróć z powrotem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za poświęcony czas. W moim odczuciu jednak jest to błąd ponieważ nie wybrałam opcji zwrotu poza Smart. Gdy zawiesiła się strona i dokonałam resetu komputera to byłam już w kolejnej "kroku" zwrotu, nie wybrałam fizycznie sama opcji zwrotu poza SMART. Zadziało się to automatycznie bez mojej ingerencji przy okazji zawieszenia komputera. Dziwi mnie jednak, że skoro jest przycisk do zmiany formy wysyłki to mimo posiadanego pakietu Smart, bezpowrotnie traci się prawo do jej zmiany i nadania paczki w ramach pakietu.Oczywiście dokonałam zwrotu na własny koszt i mam nadzieję, że to zawieszenie było przypadkowe a nie jakoś zakombinowane. Nie pamiętam sytuacji żeby ostatnimi czasy kiedykolwiek zawiesił się komputer, a teraz tak się stało i nagle byłam w kolejnym kroku bez możliwości cofnięcia tego kroku. Dziwne, kupuje przez allegro bardzo dużo, będę obserwować czy sytuacji się powtórzy. Dziękuję za wyjaśnienia, pozdrawiam Kasia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@myszuniagdansk ale zrozum. Przy zakupie nie skorzystałaś z transportu w ramach pakietu Smart. A same posiadanie Smart nie gwarantuje darmowych zwrotów tak jak to ładnie przedstawiają w reklamach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli zakup ze Smartem to zwrot jest oczywisty także ze Smartem.
Towar kupiony z dostawą Allegro Smart! możesz zwrócić za darmo. Jedna paczka Allegro Smart! to jeden darmowy zwrot.
nie licząc zakupu Smarta.😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 ale już pisała moderatorka - zakup nie był ze smartem. A Tobie zacięła się płyta na jednej melodii...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@myszuniagdansk to nie jest numer zamówienia, tylko numer oferty. Numer zamówienia znajdziesz po wejściu w to szczegóły zamówienia w zakładce "Moje Zakupy" w formacie "xyz-xyz-xyz-xyz".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"xyz-xyz-xyz-xyz". gdzieś się to zagubiło nam.🤣

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@myszuniagdansk Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Moderatorka