anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot przez Pocztę Polską

MAMY ROZWIĄZANIE!
justinam1
#8 Zapaleniec#

Witam,

Proszę o pomoc, gdyż jest jakiś problem ze zwrotem poprzez Pocztę Polską. Mam Smarta, wybrałam tę opcję zwrotu (jedyną dostępną w ramach Smarta) i niestety występuje jakiś błąd. Sprzedawca poinformował mnie, że błąd jest po stronie Allegro. Proszę o sprawdzenie i informację.

Allegro - zwrot do Snowboard Online.PNG

Dziękuję

Justyna

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
xyz96
#21 Demiurg#

Opisz, jaki to błąd. Zdjęcie jest ukryte.

oznacz moderatorów
justinam1
#8 Zapaleniec#

Komunikat jest taki: Brak możliwości zwrotu za pomocą Poczty Polskiej. Wybierz inną metodę.

A inna metoda, to tylko zwrot na koszt własny.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@justinam1 napisz do allegro nie na forum bo jeśli to awaria my nie pomożemy https://allegro.pl/pomoc/kontakt

________
Κώστας
oznacz moderatorów
justinam1
#8 Zapaleniec#

Dzięki, napiszę tam w takim razie. Dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Masz SMARTA, a towar, który chcesz zwrócić był zakupiony metodą Smart ?Zapytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@justinam1  Tzn jaki.Wygenerowałaś kod zwrotu?Generuje się go w zakładce "kupione" i na Allegro a nie na poczcie.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@justinam1 Abyśmy mogli Ci pomóc, podaj proszę szczegóły dotyczące tego zakupu - numer oferty, login sprzedającego lub chociaż datę transakcji. Niestety na dołączonym przez Ciebie z zrzucie nie ma żadnej informacji, która pozwoliłaby zidentyfikować nam, o którą transakcję i zwrot chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
justinam1
#8 Zapaleniec#

Dotyczy zwrotu NZ2W/2020 , oferta nr 8400830150, zamówienie Nr 991fc0b2-e554-11ea-87a7-39ee857e65aa z 23.08.2020.\r.

https://allegro.pl/oferta/plecak-vans-double-down-ii-nostalgia-rose-8400830150?snapshot=MjAyMC0wOC0y...

 

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@justinam1 Bardzo dziękuję, sprawdzimy Twoje zgłoszenie i wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko uda mi się ustalić, dlaczego pojawiła się taka sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@justinam1 Otrzymałam już potwierdzenie, że dziś o 15:28 udało Ci się wygenerować etykietę zwrotną dla tego zakupu 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Udało się? A problem tkwił w ....pytam tak na przyszłość, ja nie spotkałem się z takim.

oznacz moderatorów
justinam1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję wszystkim za pomoc. Zgodnie z radą zwróciłam się o pomoc do Allegro i tam wygenerowano dla mnie etykietę zwrotną, dzięki czemu nadałam paczkę.

Nie dowiedziałam się niestety, dlaczego wystąpił taki problem. Ważne, że udało się go rozwiązać.

Dziękuję i pozdrawiam!

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

A że się tak spytam z ciekawości - po co chcesz zwracać towar, który zakupiłaś?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów