Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o pomoc, gdyż jest jakiś problem ze zwrotem poprzez Pocztę Polską. Mam Smarta, wybrałam tę opcję zwrotu (jedyną dostępną w ramach Smarta) i niestety występuje jakiś błąd. Sprzedawca poinformował mnie, że błąd jest po stronie Allegro. Proszę o sprawdzenie i informację.
Dziękuję
Justyna
Opisz, jaki to błąd. Zdjęcie jest ukryte.
Komunikat jest taki: Brak możliwości zwrotu za pomocą Poczty Polskiej. Wybierz inną metodę.
A inna metoda, to tylko zwrot na koszt własny.
@justinam1 napisz do allegro nie na forum bo jeśli to awaria my nie pomożemy https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Dzięki, napiszę tam w takim razie. Dziękuję za pomoc!
Masz SMARTA, a towar, który chcesz zwrócić był zakupiony metodą Smart ?Zapytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@justinam1 Tzn jaki.Wygenerowałaś kod zwrotu?Generuje się go w zakładce "kupione" i na Allegro a nie na poczcie.
@justinam1 Abyśmy mogli Ci pomóc, podaj proszę szczegóły dotyczące tego zakupu - numer oferty, login sprzedającego lub chociaż datę transakcji. Niestety na dołączonym przez Ciebie z zrzucie nie ma żadnej informacji, która pozwoliłaby zidentyfikować nam, o którą transakcję i zwrot chodzi.
Dotyczy zwrotu NZ2W/2020 , oferta nr 8400830150, zamówienie Nr 991fc0b2-e554-11ea-87a7-39ee857e65aa z 23.08.2020.\r.
@justinam1 Bardzo dziękuję, sprawdzimy Twoje zgłoszenie i wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko uda mi się ustalić, dlaczego pojawiła się taka sytuacja.
@justinam1 Otrzymałam już potwierdzenie, że dziś o 15:28 udało Ci się wygenerować etykietę zwrotną dla tego zakupu 🙂
@_HolaOla_ Udało się? A problem tkwił w ....pytam tak na przyszłość, ja nie spotkałem się z takim.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Zgodnie z radą zwróciłam się o pomoc do Allegro i tam wygenerowano dla mnie etykietę zwrotną, dzięki czemu nadałam paczkę.
Nie dowiedziałam się niestety, dlaczego wystąpił taki problem. Ważne, że udało się go rozwiązać.
Dziękuję i pozdrawiam!
A że się tak spytam z ciekawości - po co chcesz zwracać towar, który zakupiłaś?