anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot -rozchodzi się o wysyłkę

BennyK
#8 Zapaleniec#

Witam, kupiłem ileś sztuk tego samego towaru z jednej aukcji, od jednego sprzedającego i zamówiłem jedną przesyłką kurierską SMART. 

Sprzedający wysłał towar w 2 paczkach, a nie w 1, jak zapłaciłem i zamówiłem. Po otrzymaniu paczek okazało się że towar jest niezgodny z aukcją/opisem, więc chcę go zwrócić.

Problem w tym, że nie wiem jak go mam zwrócić, kiedy zapłaciłem za 1 paczkę, a wysłano towar w dwóch.

Dodam że obie są wysłane przez Allegro i widnieją w systemie Allegro jako 2 paczki. 

Logika wskazuje że w 2 paczkach, tak jak został przysłany, ale nie wiem czy system Allegro to uzna jako zwrot SMART (jedna aukcja, dwie paczki). @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BennyK podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

BennyK
#8 Zapaleniec#

Proszę: bb397480-7eb1-11ee-a71e-2fd3ba4b3abe

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

towar mógł przyjść w 2 paczkach bo z 2 magazynów wyszedł z 2 lokalizacji jak wejdzie w 1 paczkę to odsyłasz w 1 paczce na 1 etykiecie zwrotu smarta

oznacz moderatorów

BennyK
#8 Zapaleniec#

Raczej o gabaryty towaru. Sprzedający nie uwzględnił ich w aukcji i z niej wychodziło że można zamówić jedną przesyłką prawie nieograniczoną ilość sztuk. Kupiłem 8 szt. i według gabarytów i wadze poszłoby w 1, ale sprzedający podzielił na 2 przesyłki -nie wnikam dlaczego, tylko ja mam teraz dylemat -pierwszy tego typu od 16 lat na Allegro. Jeżeli można wolałbym odesłać w 2 tak jak on przysłał, by w razie czego (np. uszkodzenia przy transporcie) nie twierdził, że to moja wina, bo nie wysłałem dwoma przesyłkami.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BennyK to zamówienie nie jest Smart! ale i tak w ofercie są darmowe metody zwrotu, nie dotyczą jednak wybranej przez Ciebie metody dostawy. Natomiast nie widzę, abyś w ogóle zgłosił zwrot do tego zamówienia. Czy zrobiłeś to za pomocą zakładki Moje zakupy?

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

BennyK
#8 Zapaleniec#

Mea culpa, pomieszało mi się gdyż pisało w aukcji "darmowy zwrot", więc umysł po takim czasie zarejestrował zamówienie jako "Smart". Nie zgłosiłem, gdyż chciałem się dowiedzieć co i jak, jeżeli np. po kliknięciu "zwróć" otrzymałbym od Allegro 1 nr. zwrotu/przesyłki. Mówisz że mam wypełnić formularz zwrotu i zobaczyć co system Allegro zaproponuje?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BennyK tak, zgłoś proszę zwrot i spójrz czy możesz zwrócić przesyłkę jedną z darmowych metod:

la_nika_0-1700505714271.png

Pewnie otrzymasz jedną etykietę/kod zwrotu, ale wtedy napisz tu jeszcze raz. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

BennyK
#8 Zapaleniec#

Zgłosiłem zwrot i otrzymałem wyłącznie płatne opcje zwrotu, pomimo że pisze w aukcji "darmowy zwrot".

Btw kiedy kupowałem z tej aukcji, nie było opcji SMART! (przypomniało mi się), ale pisało tak jak teraz "darmowy zwrot", więc nie wiem o co chodzi, że nie otrzymałem opcji darmowego zwrotu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wszystko o tym jest w zakładce "Moje zakupy" szczegóły zakupu https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BennyK, a nie możesz wybrać Allegro Paczkomaty InPost jako metody zwrotu? 
Z reguły od razu jako metoda zwrotu podpowiadana jest ta sama metoda jaka została wybrana podczas składania zamówienia, czyli w Twoim przypadku Kurier DPD, a ponieważ składasz reklamację, to sprzedający po jej uznaniu powinien zwrócić Ci wszystkie koszty, również koszt dostawy i odesłania przesyłki. 
Więc jeśli nie ma Paczkomatów, to wybierz proszę Kurier DPD (odbiór zwrotu z adresu).

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

BennyK
#8 Zapaleniec#

Nie mogłem i teraz również nie mogę wybrać Paczkomat, gdyż przedmioty są 105cm długości. Jest mi wiadomo że sprzedawca powinien zwrócić koszty, ale dlatego piszę, pytam tutaj, gdyż nie lubię dyskusje z sprzedającymi, ponieważ są różni i z niektórymi trzeba stracić "tonę nerwów" podczas zwrotów, rekalamacji.

Proszę napisz mi jeszcze tylko odn. tego co podczas zakupu pisało (tak jak teraz) "darmowy zwrot". Co z tym fantem? Pisało że jest darmowy zwrot (pomimo że aukcja wtedy nie była SMART!), a teraz zonk -płać i płacz.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@BennyK koszt,zwrotu zawsze jest po stronie kupującego a smart i darmowy zwrot smart to usługa allegro. Jak odstapisz od umowy ponieważ towar niezgodny z opisem to ponosisz zwrot jak skladasz reklamacje to on ci może towar wymienic bo decyduje o reklamacji i jej rozpatrzeniu i wcale nie musi kasy zwracać

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BennyK widzimy aktualne dane z oferty, a ona teraz jest Smart!, Twoje zamówienie nie posiada tego oznaczenia, więc przykro mi, ale  nie dotyczy Cię darmowy zwrot kurierem.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Oczywiście żeby zwrócić trzeba zgłosić zwrot,

oznacz moderatorów