Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem ileś sztuk tego samego towaru z jednej aukcji, od jednego sprzedającego i zamówiłem jedną przesyłką kurierską SMART.
Sprzedający wysłał towar w 2 paczkach, a nie w 1, jak zapłaciłem i zamówiłem. Po otrzymaniu paczek okazało się że towar jest niezgodny z aukcją/opisem, więc chcę go zwrócić.
Problem w tym, że nie wiem jak go mam zwrócić, kiedy zapłaciłem za 1 paczkę, a wysłano towar w dwóch.
Dodam że obie są wysłane przez Allegro i widnieją w systemie Allegro jako 2 paczki.
Logika wskazuje że w 2 paczkach, tak jak został przysłany, ale nie wiem czy system Allegro to uzna jako zwrot SMART (jedna aukcja, dwie paczki). @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BennyK podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
Proszę: bb397480-7eb1-11ee-a71e-2fd3ba4b3abe
towar mógł przyjść w 2 paczkach bo z 2 magazynów wyszedł z 2 lokalizacji jak wejdzie w 1 paczkę to odsyłasz w 1 paczce na 1 etykiecie zwrotu smarta
Raczej o gabaryty towaru. Sprzedający nie uwzględnił ich w aukcji i z niej wychodziło że można zamówić jedną przesyłką prawie nieograniczoną ilość sztuk. Kupiłem 8 szt. i według gabarytów i wadze poszłoby w 1, ale sprzedający podzielił na 2 przesyłki -nie wnikam dlaczego, tylko ja mam teraz dylemat -pierwszy tego typu od 16 lat na Allegro. Jeżeli można wolałbym odesłać w 2 tak jak on przysłał, by w razie czego (np. uszkodzenia przy transporcie) nie twierdził, że to moja wina, bo nie wysłałem dwoma przesyłkami.
@BennyK to zamówienie nie jest Smart! ale i tak w ofercie są darmowe metody zwrotu, nie dotyczą jednak wybranej przez Ciebie metody dostawy. Natomiast nie widzę, abyś w ogóle zgłosił zwrot do tego zamówienia. Czy zrobiłeś to za pomocą zakładki Moje zakupy?
Mea culpa, pomieszało mi się gdyż pisało w aukcji "darmowy zwrot", więc umysł po takim czasie zarejestrował zamówienie jako "Smart". Nie zgłosiłem, gdyż chciałem się dowiedzieć co i jak, jeżeli np. po kliknięciu "zwróć" otrzymałbym od Allegro 1 nr. zwrotu/przesyłki. Mówisz że mam wypełnić formularz zwrotu i zobaczyć co system Allegro zaproponuje?
@BennyK tak, zgłoś proszę zwrot i spójrz czy możesz zwrócić przesyłkę jedną z darmowych metod:
Pewnie otrzymasz jedną etykietę/kod zwrotu, ale wtedy napisz tu jeszcze raz.
Zgłosiłem zwrot i otrzymałem wyłącznie płatne opcje zwrotu, pomimo że pisze w aukcji "darmowy zwrot".
Btw kiedy kupowałem z tej aukcji, nie było opcji SMART! (przypomniało mi się), ale pisało tak jak teraz "darmowy zwrot", więc nie wiem o co chodzi, że nie otrzymałem opcji darmowego zwrotu.
Wszystko o tym jest w zakładce "Moje zakupy" szczegóły zakupu https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
@BennyK, a nie możesz wybrać Allegro Paczkomaty InPost jako metody zwrotu?
Z reguły od razu jako metoda zwrotu podpowiadana jest ta sama metoda jaka została wybrana podczas składania zamówienia, czyli w Twoim przypadku Kurier DPD, a ponieważ składasz reklamację, to sprzedający po jej uznaniu powinien zwrócić Ci wszystkie koszty, również koszt dostawy i odesłania przesyłki.
Więc jeśli nie ma Paczkomatów, to wybierz proszę Kurier DPD (odbiór zwrotu z adresu).
Nie mogłem i teraz również nie mogę wybrać Paczkomat, gdyż przedmioty są 105cm długości. Jest mi wiadomo że sprzedawca powinien zwrócić koszty, ale dlatego piszę, pytam tutaj, gdyż nie lubię dyskusje z sprzedającymi, ponieważ są różni i z niektórymi trzeba stracić "tonę nerwów" podczas zwrotów, rekalamacji.
Proszę napisz mi jeszcze tylko odn. tego co podczas zakupu pisało (tak jak teraz) "darmowy zwrot". Co z tym fantem? Pisało że jest darmowy zwrot (pomimo że aukcja wtedy nie była SMART!), a teraz zonk -płać i płacz.
@BennyK koszt,zwrotu zawsze jest po stronie kupującego a smart i darmowy zwrot smart to usługa allegro. Jak odstapisz od umowy ponieważ towar niezgodny z opisem to ponosisz zwrot jak skladasz reklamacje to on ci może towar wymienic bo decyduje o reklamacji i jej rozpatrzeniu i wcale nie musi kasy zwracać
@BennyK widzimy aktualne dane z oferty, a ona teraz jest Smart!, Twoje zamówienie nie posiada tego oznaczenia, więc przykro mi, ale nie dotyczy Cię darmowy zwrot kurierem.
Oczywiście żeby zwrócić trzeba zgłosić zwrot,