Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy w sytuacji kiedy sprzedawca nie określił, jak dokonać zwrotu (nie mogę kliknąć w zwróć zakup), czy mogę skorzystać ze smart ? W dyskusji otrzymałem tylko adres gdzie wysłać towar w celu naprawy/wymiany. Jak w tej sytuacji uzyskać kod i etykietę w ramach smart ?
nie , nie uzyskasz możliwości zwrotu w ramach smart .
Coś za mało informacji podajesz. Jeśli minęło 14 dni od zakupu (bądź 30 w zależności jaki czas na zwrot określił sprzedający) to nie masz możliwości zwrotu a co za tym idzie nie wygenerujesz zwrotu w smart ( o ile zakup był oznaczony jako smart) W przypadku odesłania na reklamacje ( bo tak wnioskuje z tego co napisałeś) to odsyłasz towar na swój koszt bądź poproś przedającego o przesłanie etykiety nadawczej w przypadku reklamacji. SMART nie generuje etykiet darmowych do odsyłania produktu na reklamacje.