anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot towaru w smart

likethesun
#1 Nowicjusz#

Czy w sytuacji kiedy sprzedawca nie określił, jak dokonać zwrotu (nie mogę kliknąć w zwróć zakup), czy mogę skorzystać ze smart ?  W dyskusji otrzymałem tylko adres gdzie wysłać towar w celu naprawy/wymiany. Jak w tej sytuacji uzyskać kod i etykietę w ramach smart ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

nie , nie uzyskasz możliwości zwrotu w ramach smart .

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Coś za mało informacji podajesz. Jeśli minęło 14 dni od zakupu (bądź 30 w zależności jaki czas na zwrot określił sprzedający) to nie masz możliwości zwrotu a co za tym idzie nie wygenerujesz zwrotu w smart ( o ile zakup był oznaczony jako smart) W przypadku odesłania na reklamacje ( bo tak wnioskuje z tego co napisałeś) to odsyłasz towar na swój koszt bądź poproś przedającego o przesłanie etykiety nadawczej w przypadku reklamacji. SMART nie generuje etykiet darmowych do odsyłania produktu na reklamacje.

oznacz moderatorów