anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wadliwego produktu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:87916782
#7 Wielbiciel#

Mam wykupione Allegro Smart. Płacąc za całość z góry, zakupiłam produkt („powystawowy”) który od pierwszego użycia zauważyłam ze jest wadliwy. Podoba mi się, lecz wada uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie. Oczywiście to ze jest powystawowy, według opisy sprzedawcy/sklepy powinien pracować prawidłowo. Produkt do mnie dotarł zaledwie wczoraj wiec nie minęło jeszcze 14 dni darmowego zwrotu. Wyglada na to że to jedyny sklep który oferuje ten produkt w tej atrakcyjnej cenie, a że produkt też mi się podoba, chciałabym go po prostu „wymienić” na drugi taki sam u tego sprzedawcy. 
Jaka byłaby najlepsza procedura? Czy spróbować dzwonić do sklepu najpierw? Czy po prostu zgłosić zwrot towaru? Bez podania wady? Nie mam czasu na czekanie aż go naprawią. Wolałabym drugi taki sam. Oczywiście użyłam go pare razy stad wiem że jest wadliwy. 
Co radzicie? Bardzo proszę o radę jeśli ktoś miał podobną sytuacje. Może ktoś kupił odkurzacz lub piekarnik; zaczął używać i okazało się że nie działał prawidłowo. 
z góry serdecznie dziękuje za rady☺️

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak coś nie działa tak jak powinno to zwykle składa się reklamację a sprzedawca jest zobowiązany ją rozpatrzyć ,uznać (naprawić lub wysłać inny sprawny) lub odrzucić -jak uzna że nie ma usterki. Warto skontaktować się ze sprzedawcą i przedstawić problem.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:87916782 To nie jest zwrot tylko reklamacja, nie wiesz jak to zrobić a możesz przez maila, centrum wiadomości:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...  i dyskusję:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa opisz problem i czekaj co zaproponuje sprzedający.

oznacz moderatorów