Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry,
Próbuję nadać przesyłkę przez Baselinkera i pojawia się taki komunikat:
Wystąpił problem z następującymi polami: Odbiorca -> E-mail -> allegro_order_not_found (#NP8) Komunikat od kuriera: {"status":400,"error":"validation_failed","message":"There are some validation errors. Check details object for more info.","details":{"receiver":[{"email":"allegro_order_not_found"}]}}
Próbuję bezpośrednio przez Inpost:
Nie znaleziono takiego zamówienia Allegro
Sprawa dotyczy zamówienia nr 8f613ca0-0524-11ee-84ec-5b9d253b303e
Mam to samo 😞
U mnie podobna sytuacja, w menadżerze paczek Inpost ostatnie widoczne zamówienie jest z 13:13 - od ponad godziny dziura i nie da się nadać.
tak samo u nas. Na czacie kazano nam kontaktować się z InPostem i BL - bo u nich wszystko dziala..
Próbowałem też nadać bezpośrednio z Panelu Allegro:
Jeden z wymaganych serwisów, do poprawnego działania, jest niedostępny. Spróbuj ponownie za moment.
dołączam się do problemu
To ja wrzucam tylko do worka informacyjnie że zamówienie 13:45 InPost, nie BL ale też przez API, bezpośrednio do Inpost Manager, działa mi.
Te, które przychodzą teraz, drukują się normalnie. Problem mam z jednym - ani Inpost, BL ani próba wygenerowania etykiety bezpośrednio w zamówieniu nic nie dają.
My puściliśmy bez smart - na standardzie. Poszlo
Moje jest bez SMARTa
Dokładnie tak samo, zamówienie z 13:17.
Moje 13:18 (niestety Smart). Wygląda na to, że te zamówienia gdzieś "utknęły" i Inpost nie jest w stanie wydrukować etykiety w trybie Allegro Inpost. Nadałem przesyłkę standardowo i poszło.
Dziękuję Wam za wszystkie zgłoszenia. Nasze zespoły pracują już nad naprawą tych problemów, dlatego poproszę Was o cierpliwość i przepraszam za niedogodności.
Niech Wasze zespoły zaczna przyjmować na czacie Wasze błędy a nie odsyłać do InPostu albo BaseLinkera.
Witam,
czy ktoś z Was też ma taki problem?
Przy nadawaniu paczki Allegro Paczkomaty InPost wyrzuciło komunikat
"Błąd przetwarzania
Jeden z wymaganych serwisów, do poprawnego działania, jest niedostępny. Spróbuj ponownie za moment."
to samo
u mnie to samo przy próbie wygenerowania przesyłki dpd
i jest to już problem który jest od ponad godziny
Zamówienie daea0c41-04fe-11ee-b378-35035361c8c5
Błąd jaki mi wyskakuje to
Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Adres nadawcy jest nieprawidłowy
Adres nadawcy podałam na Czechy, kod pocztowy jest zmieniony. Co jeszcze muszę zmienić aby wygenerować etykietę ?
Ja miałam tak podobnie ale zamiast do paczkomatu przesyłkę zleciłam do odbioru przez kuriera i musiałam zmienić zlecenie 😞