anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie nie wygenerowane etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
nettletree_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam. 

Proszę o radę. Kupujący zakupił przedmiot z opcją Smart, opłacił i po chwili zgłosił zwrot. Dostał zwrot pieniędzy, został złożony wniosek o zwrot prowizji, ale manager InPost ciągle zasysa to zamówienie, aby wygenerować etykietę. Co należy zrobić, bym nie musiała jej generować oraz by Allegro nie naliczyło prowizji od Smart, a także by nie nadana przesyłka nie liczyła się do statystyk? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@nettletree_pl jeśli zwróciłaś wpłatę przez Allegro Finanse, to ta przesyłka nie liczy się do statystyk. Sposobem na usunięcie utworzonej już przesyłki (przekazanym, przez naszego forumowicza w tym wątku) jest dodanie utworzonego numeru przesyłki dla danej aukcji w swoim koncie Allegro (Moja sprzedaż -> Zamówienia -> Akcje -> Numery przesyłek). Rozwiązanie sprawdza się też w przypadku, kiedy nie została wcześniej utworzona żadna przesyłka. Należy wówczas utworzyć przesyłkę nie opłacając jej i wprowadzić jej numer w panelu Allegro. Następnie można usunąć utworzoną przesyłkę z Managera Paczek.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów