Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Proszę o radę. Kupujący zakupił przedmiot z opcją Smart, opłacił i po chwili zgłosił zwrot. Dostał zwrot pieniędzy, został złożony wniosek o zwrot prowizji, ale manager InPost ciągle zasysa to zamówienie, aby wygenerować etykietę. Co należy zrobić, bym nie musiała jej generować oraz by Allegro nie naliczyło prowizji od Smart, a także by nie nadana przesyłka nie liczyła się do statystyk?
@nettletree_pl jeśli zwróciłaś wpłatę przez Allegro Finanse, to ta przesyłka nie liczy się do statystyk. Sposobem na usunięcie utworzonej już przesyłki (przekazanym, przez naszego forumowicza w tym wątku) jest dodanie utworzonego numeru przesyłki dla danej aukcji w swoim koncie Allegro (Moja sprzedaż -> Zamówienia -> Akcje -> Numery przesyłek). Rozwiązanie sprawdza się też w przypadku, kiedy nie została wcześniej utworzona żadna przesyłka. Należy wówczas utworzyć przesyłkę nie opłacając jej i wprowadzić jej numer w panelu Allegro. Następnie można usunąć utworzoną przesyłkę z Managera Paczek.