Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił U mnie paczkę z dostawą smart pocztex 48 z odbiorem w punkcie, paczka wysłana w ubiegły piątek i do dzisiaj nie została dostarczona do klienta, w związku z tą sytuacją klient założył mi dyskusje gdzie nie ma mojej winy w tej sytuacji. Kontaktowałem się 3 razy w ciągu 2 dni z pocztą składając za każdym razem interwencję i prosząc o niezwłoczne ustalenie losów przesyłki ale bez żadnego efektu, cały czas słyszę ze mam czekać i że to sprawdzają. Dodam że ostatni status jest z 25 kwietnia przyjęta na sortowni. Co mam w tej sytuacji zrobic ?
@dlbikes sprzedałęś jako firma czy jako prywatny sprzedawca? masz nr przesyłki?
spokojnie, jutro zapewne odezwie sie moderatorka i zaproponuje wylączenie tej przesylki ze statystyk wiec problem bedzie rozwiazany 😉
Poczta niestety jest problematyczna. Dzisiaj rozmawiałem z pracownikiem żabki a jak wiadomo żabki to takie niby punkty pocztowe.
Mówił, że paczki ktore dostarczają klienci potrafią u nich leżeć nawet tydzien zanim ktoś z poczty po nie przyjedzie. Dodał, że mimo tego, że codziennie ktos poczty przywozi im paczki to tych ktore nadają klienci zabrać nie moze bo nie ma zlecenia.
Przypuszczam, że paczka po drodze tez trafila do punktu w ktorym niestety czekaja na odpowiednią ilość paczek by zająć sie przekazywaniem ich dalej
Po pierwsze złóż reklamacje na opóźnienie przesyłki. Pocztex Kurier48 ma gwarantowany termin doręczenia D+3 (a deklarowany D+2). Ewentualnie skontaktuj się ze swoim opiekunem w PP, w końcu to usługa umowna, więc musisz mieć umowę z Pocztą (w Smarcie jest Allegro Pocztex Kurier, a to inna usługa niż Pocztex Kurier 48), a do tego to wycofywana usługa.
Umowa jest na allegro, nie na mnie, sprzedaje jako firma, numer przesylki podany klientowi oraz dodane do allegro, reklamacja zlozona, interwencja również. Bardziej chodzi mi jak tą komunistyczną instytucje zmusic do działania alby dostarczyła towar do klienta.
Takie opóźnienia występują zazwyczaj na poczcie tylko przy przesyłkach nadawanych czy odbieranych w punktach wynegocjowanych między allegro a danym pośrednikiem. Kupując czy sprzedając bez smarta bezpośrednio w placówce już od kilku lat nie miałem problemów z żadną przesyłką ,a paczka wysłana priorytetem z dodatkowym ubezpieczeniem ,nadana przed godziną 15-tą dociera do klienta na drugi dzień .
Być może ale sprzedając bez smarta sam ograniczasz sobie ilość klientów wybierających właśnie Ciebie, wiec skoro ten problem występuje a takiej lini to allegro powinno wkoncu zareagować bo są strona tej umowy.
@dlbikes Allegro jest stroną i oni powinni ponieś za to konsekwencje, oczywiście Ty odpowiadasz przed kupującym i musisz mu dostarczyć towar ale zwróć kasę, zapewne bez negatywa się nie obejdzie.
Dokładnie tak, chciałem nawet kupującemu zwrócić wpłatę ale zależy mu na towarze i cała sytuacja się przez to komplikuje.
Wklej co pokazuje emonitoring (możesz zamazać nazwy placówek i nr przesyłki, zostaw tylko daty, rodzaj przesyłki i serwis).
Mogę wkleić ale nawet nie ma tam oznaczeń placówek, jest od 25 przyjęta w sortowni bez oznaczenia w której bo sam bym się z nimi skontaktowal
Ewentualnie podaj nr przesyłki, to ci sprawdzę gdzie jest (nazwę i adres placówki/sortowni, nr telefonu nie gwarantuję).
@dlbikes podaj proszę numer tej przesyłki.
Oczywiście: 00159007738296268580
Przesyłka utknęła we Wrocławiu, więc zostaje reklamacja.
Tu niestety operator zgodnie z ustawą i rozporządzeniem w sprawie reklamacji usług pocztowych ma na to 30 dni od zgłoszenia. Termin doręczenia upłynął 27 kwietnia, więc przysługuje ci odszkodowanie (kara umowna) od Poczty Polskiej.
A tu masz adres tej sortowni.
Poczta Polska SA
Pion Operacji Logistycznych
Region Dystrybucji we Wrocławiu
Wydział Ekspedycyjno-Rozdzielczy Wrocław
Ibn Siny Awicenny 21
50-900 Wrocław
Dziękuję za odpowiedź, najgorsze jest to że klient nie chce pieniędzy tylko towar a jest to koło do zabytkowego roweru którego nie mam drugiego żeby mu działać więc z tej kary umownej która mogą wypłacić niewiele mi wyjdzie 😞
@dlbikes przesłałam prośbę o kontakt z przewoźnikiem. Jak tylko się czegoś dowiem, wrócę do Ciebie z informacją.
@dlbikes otrzymałam informację, że przesyłka została odebrana 4.05. Cieszę się, że udał się to załatwić. 🙂
Witam mam ten sam problem . Moja paczka utknęła w sortowni. Nie chce obwiniać sprzedającego bo on wysłał. Jak zmusić pocztę do wysłania mojej paczki.
@Mareo3333 Napisz do nas przez formularz. Doradca będzie mógł podjąć odpowiednią interwencję.