Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mimo że zleciliśmy zwrot środków Ponad miesiąc temu przez allegro finanse klient nie otrzymał zwrotu (nam środki poddano i podesłano potwierdzenie) od miesiąca oczekuje na zaksięgowanie wpłaty która do niego nie dotarła zgłosił reklamacje w banku i nie maoma wpłaty piszemy do allegro by to sprawdziło i wyjaśniło ale allegro tylko podsyła automatyczne odpowiedzi
Proszę moderatora by przesłał ta wiadomość i sprawę do kompetentnej osoby która potraktuje sprawę rzetelnie i profesjonalnie
IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI
b766dee0-1611-11ec-940b-33e638343782
A może kupujący dostał zwrot tylko nie wie gdzie go szukać. Robił tyle zakupów i zwrotów że się pogubił w tym wszystkim biedak.
Niestety nie ma sprawdzał kilkakrotnie nawet zgłosił reklamację w banku którą mu odrzucili bo nie ma takiej kwoty wpływu
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zapraszam do zapoznania się ze sprawą
@sklepspectrue Niestety nie mogę zidentyfikować płatności po wskazanym przez Ciebie numerze. Podaj mi proszę login klienta lub numer zamówienia.
Nr zamówienia
da480621-00fa-11ec-947e-a5aaa620b7a0
@sklepspectrue Zwrot został poprawnie zlecony 15 września. Jeśli klient twoerdzi, że nie otrzymał pieniędzy, powinien się z nami skontaktować bezpośrednio.
@sklepspectrue Cześć. Prowadzimy w tej sprawie korespondencję z Kupującym i wskazaliśmy mu dalsze kroki. Wysłaliśmy też numer zwrotu, potwierdzenie przelewu i jasno wskazaliśmy, że zwrot został przez Ciebie zlecony prawidłowo 15 września.
Jeśli Kupujący nie może odnaleźć przelewu na swoim koncie, jedyną możliwością jest ponowne złożenie reklamacji w banku i przedstawienie przesłanych przez nas danych zwrotu.
niestety sprawa dalej nie załatwiona przez Allegro
ze swojej strony zwróciliśmy klientowi Środki bezpośrednio z naszego konta
proszę o ich zwrot
ja jako rzetelny i uczciwy sprzedawca nie mogę sobie pozwolić by nasz klient został nierzetelnie i nieprofesjonalnie potratowany i co najzabawniejsze przez Serwis Allegro
@sklepspectrue rozumiem Twoją sytuację, jednak z naszej strony nie było żadnego błędu. Zwrot został prawidłowo wykonany przez Ciebie i zaksięgowany przez Allegro Finanse.
Kontaktowalismy się z kupującym i wyjaśnialiśmy sprawę w dyskusji.
Dodatkowo skonsultowaliśmy to z operatorem płatności, który również potwierdził zrealizowanie dyspozycji zwrotu. Tą informację ze wszystkimi detalami przekazaliśmy kupującemu (w sprawie nr 18170811), aby mógł go zlokalizować na swoim saldzie lub w razie potrzeby złożyć reklamację w banku. W tej sytuacji to jedynie kupujący może zwrócić Ci pieniądze za dodatkowy zwrot.
a ja i klient Wam ciągle piszemy że klient nie otrzymała zwortu
nie podesłaliście mu potwierdzenie na jakie konto zwrócono środki
dziś kolejny klient zgłosił podobny problem do którego dokonaliśmy 2 zwrotów i nie dostał fizycznie pieniążków
Płatności obsługiwane w ramach usługi Przelewy24
Płatności obsługiwane w ramach usługi Przelewy24
@sklepspectrue przesłaliśmy potwiedzenie wykonania zwrotu do kupującego z wszystkimi informacjami, które umożliwią jego zrealizowanie. Również operator potwierdził, że wszystko przebiegło prawidło. Tak jak pisaliśmy w konsultacji z kupującym, tą sytuację może wyjaśniać już tylko z bankiem podając numer zwrotu.
Sprawdziłam oba wskazane przez Ciebie zwroty i również zostały wykonane prawidłowo , kupujący powinien odnaleźć je na swoim rachunku pod tytułem:
Zwrot do płatności a7604221-1e16-11ec-b1df-91126a41564a
Zwrot był dokonany dwa razy na dwi kwoty
14.10.2021r. - 9,75 zł
19.10.2021r. - 3.50 zł
Kupujący może napisać do nas tutaj, aby otrzymać potwierdzenie i w razie potrzeby kontaktować się z bankiem.
a ja co mam zrobić klient otworzył dyskusję a czas tyka i zaraz może jeszcze znaczy ją jako nierozwiązana i to ja dostane od Was upomnienia ostrzeżenia i nie dostane standardu super sprzedawca @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sklepspectrue rozumiem, że to dla Ciebie nieprzyjemna sytuacja, ale widzę, że w dyskusji kupujący nie ma (i słusznie oczywiście) do Ciebie pretensji. Natomiast nie ma racji - my nie możemy rozwiązać sytuacji z jego bankiem, ponieważ nie jesteśmy właścicielami rachunku ani stroną transakcji. Kupujący skontaktował się już z nami i chętnie skonsultujemy sprawę z operatorem płatności i pomożemy przekazując szczegóły tego zwrotu.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Tak klient jest wyrozumiały i do tego czasu rozumiał sytuację
choć nie będę ukrywał po wczorajszej rozmowie tel z kupującym jego niezadowolenie narasta i mam obawy że może oznaczyć dyskusję że nie udało się jej rozwiązać i to ja dostanę od was ostrzeżenie upomnienie i w nagrodę za swoje rzetelne i profesjonalne zachowanie nagrodę w postanie utraty standardu allegro super sprzedawca
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Tak klient jest wyrozumiały i do tego czasu rozumiał sytuację
choć nie będę ukrywał po wczorajszej rozmowie tel z kupującym jego niezadowolenie narasta i mam obawy że może oznaczyć dyskusję że nie udało się jej rozwiązać i to ja dostanę od was ostrzeżenie upomnienie i w nagrodę za swoje rzetelne i profesjonalne zachowanie nagrodę w postanie utraty standardu allegro super sprzedawca
@sklepspectrue wytłumacz kupującemu, że wykonując zakup na allegro zaakceptował regulamin tego portalu, a także regulaminy podmiotów obsługujących przelewy
Ty jesteś zwolniony z odpowiedzialności za ich działanie
@la_nika to kolejny przypadek, w którym za złe działanie portalu ma odpowiadać sprzedawca
sorry ale to ponownie jest spychologia: nie jesteśmy właścicielami rachunku ani stroną transakcji
@sklepspectrue złóż oficjalną reklamacje na działanie portalu, który nie dość, że zgubił pieniądze to jeszcze obciąża swoimi działania Sprzedawcę
@sklepspectrue Ciesz się, że kupujący nie złożył zawiadomienia na policji, że został oszukany przez Ciebie - nie zamknięta dyskusja to mały problem