anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robić gdy kupujący zgłasza, że nie otrzymał zwrotu?

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

Witam mimo że zleciliśmy zwrot środków Ponad miesiąc temu przez allegro finanse klient nie otrzymał zwrotu (nam środki poddano i podesłano potwierdzenie) od miesiąca oczekuje na zaksięgowanie wpłaty która do niego nie dotarła zgłosił reklamacje w banku i nie maoma wpłaty piszemy do allegro by to sprawdziło i wyjaśniło ale allegro tylko podsyła automatyczne odpowiedzi 

Proszę moderatora by przesłał ta wiadomość i sprawę do kompetentnej osoby która potraktuje sprawę rzetelnie i profesjonalnie 

IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI
b766dee0-1611-11ec-940b-33e638343782

 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A może kupujący dostał zwrot tylko nie wie gdzie go szukać. Robił tyle zakupów i zwrotów że się pogubił w tym wszystkim biedak.

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

Niestety nie ma sprawdzał kilkakrotnie nawet zgłosił reklamację w banku którą mu odrzucili bo nie ma takiej kwoty wpływu

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Zapraszam do zapoznania się ze sprawą

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue Niestety nie mogę zidentyfikować płatności po wskazanym przez Ciebie numerze. Podaj mi proszę login klienta lub numer zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

Nr zamówienia

da480621-00fa-11ec-947e-a5aaa620b7a0

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

Nr zamówienia

da480621-00fa-11ec-947e-a5aaa620b7a0

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue Zwrot został poprawnie zlecony 15 września. Jeśli klient twoerdzi, że nie otrzymał pieniędzy, powinien się z nami skontaktować bezpośrednio. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sklepspectrue Cześć. Prowadzimy w tej sprawie korespondencję z Kupującym i wskazaliśmy mu dalsze kroki. Wysłaliśmy też numer zwrotu, potwierdzenie przelewu i jasno wskazaliśmy, że zwrot został przez Ciebie zlecony prawidłowo 15 września. 
Jeśli Kupujący nie może odnaleźć przelewu na swoim koncie, jedyną możliwością jest ponowne złożenie reklamacji w banku i przedstawienie przesłanych przez nas danych zwrotu. 

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

niestety sprawa dalej nie załatwiona przez Allegro

ze swojej strony zwróciliśmy klientowi Środki bezpośrednio z naszego konta

proszę o ich zwrot

ja jako rzetelny i uczciwy sprzedawca nie mogę sobie pozwolić by nasz klient został nierzetelnie i nieprofesjonalnie potratowany i co najzabawniejsze przez Serwis Allegro

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue rozumiem Twoją sytuację, jednak z naszej strony nie było żadnego błędu. Zwrot został prawidłowo wykonany przez Ciebie i zaksięgowany przez Allegro Finanse.
Kontaktowalismy się z kupującym i wyjaśnialiśmy sprawę w dyskusji.
Dodatkowo skonsultowaliśmy to z operatorem płatności, który również potwierdził zrealizowanie dyspozycji zwrotu. Tą informację ze wszystkimi detalami przekazaliśmy kupującemu (w sprawie nr 18170811), aby mógł go zlokalizować na swoim saldzie lub w razie potrzeby złożyć reklamację w banku. W tej sytuacji to jedynie kupujący może zwrócić Ci pieniądze za dodatkowy zwrot. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

a ja i klient Wam ciągle piszemy że klient nie otrzymała zwortu

nie podesłaliście mu potwierdzenie na jakie konto zwrócono środki

 

dziś kolejny klient zgłosił podobny problem do którego dokonaliśmy 2 zwrotów i nie dostał fizycznie pieniążków

Numer zwrotu

Płatności obsługiwane w ramach usługi Przelewy24

 

Numer zwrotu

Płatności obsługiwane w ramach usługi Przelewy24

 

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue przesłaliśmy potwiedzenie wykonania zwrotu do kupującego z wszystkimi informacjami, które umożliwią jego zrealizowanie. Również operator potwierdził, że wszystko przebiegło prawidło. Tak jak pisaliśmy w konsultacji z kupującym, tą sytuację może wyjaśniać już tylko z bankiem podając numer zwrotu.
 Sprawdziłam oba wskazane przez Ciebie zwroty i również zostały wykonane prawidłowo , kupujący powinien odnaleźć je na swoim rachunku pod tytułem:
Zwrot do płatności a7604221-1e16-11ec-b1df-91126a41564a
Zwrot był dokonany dwa razy na dwi kwoty 
14.10.2021r. - 9,75 zł
19.10.2021r. - 3.50 zł
Kupujący może napisać do nas tutaj, aby otrzymać potwierdzenie i w razie potrzeby kontaktować się z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

a ja co mam zrobić klient otworzył dyskusję a czas tyka i zaraz może jeszcze znaczy ją jako nierozwiązana i to ja dostane od Was upomnienia ostrzeżenia i nie dostane standardu super sprzedawca @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue rozumiem, że to dla Ciebie nieprzyjemna sytuacja, ale widzę, że w dyskusji kupujący nie ma (i słusznie oczywiście) do Ciebie pretensji. Natomiast nie ma racji - my nie możemy rozwiązać sytuacji z jego bankiem, ponieważ nie jesteśmy właścicielami rachunku ani stroną transakcji. Kupujący skontaktował się już z nami i chętnie skonsultujemy sprawę z operatorem płatności i pomożemy przekazując szczegóły tego zwrotu.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Tak klient jest wyrozumiały i do tego czasu rozumiał sytuację

choć nie będę ukrywał po wczorajszej rozmowie tel z kupującym jego niezadowolenie narasta i mam obawy że może oznaczyć dyskusję że nie udało się jej rozwiązać i to ja dostanę od was ostrzeżenie upomnienie i w nagrodę za swoje rzetelne i profesjonalne zachowanie nagrodę w postanie utraty standardu allegro super sprzedawca

 

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Tak klient jest wyrozumiały i do tego czasu rozumiał sytuację

choć nie będę ukrywał po wczorajszej rozmowie tel z kupującym jego niezadowolenie narasta i mam obawy że może oznaczyć dyskusję że nie udało się jej rozwiązać i to ja dostanę od was ostrzeżenie upomnienie i w nagrodę za swoje rzetelne i profesjonalne zachowanie nagrodę w postanie utraty standardu allegro super sprzedawca

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@sklepspectrue wytłumacz kupującemu, że wykonując zakup na allegro zaakceptował regulamin tego portalu, a  także regulaminy podmiotów obsługujących przelewy

Ty jesteś zwolniony z odpowiedzialności za ich działanie

 

@la_nika to kolejny przypadek, w którym za złe działanie portalu ma odpowiadać sprzedawca

sorry ale to ponownie jest spychologia: nie jesteśmy właścicielami rachunku ani stroną transakcji

@sklepspectrue złóż oficjalną reklamacje na działanie portalu, który nie dość, że zgubił pieniądze to jeszcze obciąża swoimi działania Sprzedawcę

@sklepspectrue  Ciesz się, że kupujący nie złożył zawiadomienia na policji, że został oszukany przez Ciebie - nie zamknięta dyskusja to mały problem

oznacz moderatorów