Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił towar i otrzymał zwrot wpłaty. Przesyłka była w ramach Allegro Smart, więc zwrot wpłaty był tylko za produkt. Teraz kupujący rozpoczął dyskusje i domaga się zwrotu kosztów przesyłki, chociaż przesyłkę miał za 0 zł.
Takie cwaniactwo jest nagminne i uważam, że kupujący powinien otrzymać jasny komunikat od Allegro w tej sprawie.
@rgizara @komis-bell to jest typowa próba zastraszenia , dla sprzedawcy żądanie .../ bo to jest żądanie zwrotu kwoty poparte wimaginowaną interpretacją / z dyskusją w tle jest silnym bodźcem emocjonalnym i nie jeden mało doświadczony dla świętego spokoju zrobi zwrot środków bez głębszego zastanowienia .
Zastanawiam się @la_nika , pewnie nam tego nie zdradzisz ile zwrotów zrobił ten pacj-osobnik na przestrzeni ostatnich kilku dni .
Dokładnie tak, ten TYP chyba tak ma. Być może niektórzy dali się na to nabrać. Staram się orientować w przepisach, ale wszystkiego nie wiem. Poza ogólnymi przepisami jest jeszcze regulamin Allegro, który obowiązuje zarówno sprzedających jak i kupujących.
To się idealnie nadaje do zgłoszenia sprawy na policję z art. 286 KK.
@mdrogeria nie mogę tego zdradzić, ale już zgłosiłam do kogo trzeba to konto z prośbą o weryfikację.
Dzięki, ciekawy jestem jaki będzie dalszy ciąg.
@rgizara nie dowiesz się jaki będzie finał , możeszsię tylko domyślać , przed Tobą jeszcze ,,czarne chmury ,, pacj-osobnik nie utracił prawa do oceny transakcji ,,,, no chyba ,że mu wcześniej zablokują konto .
Chciałbym się mylić, ale domyślam się, że kupujący nie poniesie żadnych konsekwencji.
@rgizara śmię twierdzić ,że poniesie , nie trudno się domyśleć .
Allegro w imieniu kupującego zakończyło dyskusję, wraz z uzasadnieniem, że nie ma on podstaw do roszczeń.
Zwrot bez podania przyczyny, zwrot ze Smartem jest darmowy dla kupującego, więc nie może oczekiwać zwrotu za przesyłkę ( jak za nią nie płacił)
@la_nika 👍
Tak, ale to się dzieje na Allegro, które ma swój regulamin. A takie zachowanie klienta chyba ten regulamin łamie, więc może jakieś "ustawienie do pionu klienta" i uświadomieniu mu co robi? Bo to takie "małe" wyłudzenie.
"ten typ"? Nie dam Panu negatywa. Ale miło że uważa Pan że jestem naciągaczem, oszustem i wyłudzaczem. Otworzyłem tylko dyskusję, oczekiwałem podstawy prawnej od Allegro. Na Allegro jestem od 12 lat. Niechże Pan stosuje jakieś podstawowe zasady netykiety bo wstyd.
@Niree_ wybacz sprzedawcy te słowa , niektórzy nie wytrzymją napięcia , a zachowanie klientów doprowadza często do frustracji
A jak mam Pana cenić w tej sytuacji? Oczekuje Pan podstawy prawnej od Allegro i rozpoczyna dyskusję z pojedynczym sprzedawcą. Domaga się zwrotu kosztów przesyłki, których nie poniósł.
Chyba wybrał Pan niewłaściwą kolejność, może najpierw trzeba było się zwrócić do Allegro o wyjaśnienie w tym temacie. Jeżeli już ktoś ponosi koszty przesyłki to jest to w znacznym stopniu sprzedający udostępniając Smart. Oczywiście nie mam takiego obowiązku, ale jaka byłaby sprzedaż bez opcji z dostawą Smart - żadna. Wnioski nasuwają się same.
I jeszcze jedno pytanie, co w przypadku gdybym nie chciał wchodzić w szczegóły i od razu po rozpoczęciu Dyskusji "wypłacił" z własnej kieszeni te 9,99zł. Koszty przesyłki, których Pan nie poniósł? Celowo napisałem wypłacił, a nie oddał bo ich od Pana nie otrzymałem? Doczekałbym się zwrotu, bo jak widać w dyskusji żądania Pana wobec mnie były bezzasadne.
@rgizara a chociaż padło jakieś słowo "przepraszam" ?
Nie padło. Kupujący poczuł się urażony, ale wspaniałomyślnie stwierdził, że nie wystawi negatywa.
...włącznie z blokadą konta, nr telefonu, adresu e-mail, adresu IP