anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ma ktoś problem z nadawaniem paczek Allegro UPS?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Custom_Factory
#7 Wielbiciel#

Witam. 

Od piątku od ok. 13.00 mam problem z generowaniem listów przewozowych za pośrednictwem wysyłam z allegro dla kuriera UPS.

Wcześniej wszystko szło sprawnie i bezproblemowo. Do południa normalnie mogłem wygenerować listy przewozowe i wszystko działało jak trzeba.

Natomiast przy każdej próbie wygenerowania listu wyskakuje komunikat:

"Przewoźnik nie obsługuje tego kodu pocztowego"

Problem występuje na wszystkich zamówieniach UPS złożonych od 11.03.2022 po godzinie 12.30.

Próbowałem na różne sposoby, w kilku przeglądarkach i na ok 10 zamówieniach.

Za każdym razem wyskakuje ten sam komunikat i nie można nadać żadnej paczki.

Na infolinii UPS usłyszałem że mogę spróbować usunąć polskie znaki z nazwy miejscowości, lub podstawić ogólny kod do danej miejscowości. Niestety to też nie rozwiązuje problemu.

Od strony technicznej UPS twierdzi że nie mają żadnych problemów z nadawaniem, lub obsługa paczek i dostarczają paczki pod każdy kod pocztowy w Polsce.

Będę wdzięczny za pomoc i sugestie jak rozwiązać ten problem.

 

Pozdrawiam

Artur

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
heskon_pl
#1 Nowicjusz#

Witam, mamy ten sam problem. Paczki z UPS wiszą z nienadanym nr przesyłki nic nie da się zrobić. Podpinam się pod temat i powielam zapytanie autora. Czy u Was przesyłki UPS generują się bez problemów? Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Custom_Factory @heskon_pl bardzo proszę o podanie numerów zamówień, w których występuje taki problem. Upewnijcie się też czy Wasz adres i kod pocztowy podany w Książce adresowej jest poprawny. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Custom_Factory
#7 Wielbiciel#

Moje dane adresowe nie były zmieniane i wcześniej problem nie występował.

W tym momencie w nowym szablonie wysyłam z allegro swoje dane mogę sprawdzić dopiero w drugim kroku, do którego nie mogę na ten moment przejść przez wyskakujący komunikat o błędzie.

 

Ponizej wysyłam numery zamówień z którymi na ten moment mam problem:

8f347f80-a12f-11ec-8816-ef0afc78b62d

 

65e52bf1-a131-11ec-95f5-bf5cf63b9256

 

ec9ead71-a29d-11ec-a747-972592f4ed4a

 

4a68d2d1-a2a5-11ec-a747-972592f4ed4a

 

b81f2671-a2f1-11ec-87f7-8dd5a2e2c237

 

cd5139be-a301-11ec-be77-518c94581b74

 

71367864-a302-11ec-a4d1-09c8beccbb96

 

258e6951-a31a-11ec-8c2e-690f3b4b5575

 

e89ff365-a35f-11ec-bae6-178b97fbaf2f

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Custom_Factory @heskon_pl to problem techniczny, który w tej chwili wyjaśniamy. Dopisałam Wasze zgłoszenia, gdy tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Custom_Factory @heskon_pl wracam z informacajami w tej sprawie. Problem występował po stronie Przewoźnika (UPS).  Otrzymaliśmy informację, że problem został rozwiązany. Nie powinniście mieć już trudności z nadawaniem przesyłek. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów