anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy oddać kupującemu wszystkie koszty po odstąpieniu od umowy do nieodebranej przesyłki smart?

aidyta
#9 Pomysłodawca#

witam serdecznie,2 grudnia klientka zrobiła zakupy przez allegro smart, nie odebrała towaru w terminie z paczkomatu, towar wrócił do Nas ,dziś 20 grudnia prawie po 3 tygodniach klientka odstąpiła od umowy i żąda od Nas zwrotu całej kwoty za zakupy, dziś otwarła nawet dyskusję, czy mamy prawo wypłacić jej kwotę pomniejszoną o poniesione przez Nas koszty czy po takim czasie musimy rozpatrywać tą reklamację, proszę o info zwrotne

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

pinsplash
#21 Demiurg#

@aidyta na co powołała się przy odstąpieniu?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

aidyta
#9 Pomysłodawca#

Powód zwrotu:  odstąpienie bez podania przyczyny

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Reklamację musisz, w reklamacji chcesz pomniejszyć? na jakiej podstawie. Przy zwrocie masz prawo pomniejszyć o tyle o ile pomniejszyła się wartość towaru.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@LEW433 jaką reklamację??? gdzie pytający napisał coś o reklamacji?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To poczytaj gdzie.😁

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@LEW433 no fakt, zdaje się że @aidyta  nie ma pojęcia o czym pisze...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

aidyta
#9 Pomysłodawca#

przepraszam, nie reklamację , a odstąpienie od umowy

Powód zwrotu:  odstąpienie bez podania przyczyny @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

aidyta
#9 Pomysłodawca#

przepraszam, nie reklamację , a odstąpienie od umowy

Powód zwrotu:  odstąpienie bez podania przyczyny

oznacz moderatorów

aidyta
#9 Pomysłodawca#

Przepraszam, nie reklamację ,a odstąpienie od umowy

Powód zwrotu:  odstąpienie bez podania przyczyny

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

wymieszanie z poplątaniem

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@aidyta W tej sytuacji kupującemu należy się zwrot całej wpłaty, łącznie z kosztem wysyłki. Ma czas 14 dni na odstąpienie liczony od dania odebrania przesyłki, a skoro jej nie odebrała, ten czas jest praktycznie nieograniczony. 

oznacz moderatorów

Client:103701261
#7 Wielbiciel#

"Jutro Pojadę po drodze i tak mam " 

Wesołych i zdrowych świat 🙂

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@aidyta  ja nie widze problemu.

Klientka kupiła ze smartem, paczka wróciła. Skoro klient jej nie odebral to z pewnościa nie pomniejszył wartości zakupionej rzeczy. Oddałbym pieniądze i wystawil produkt drugi raz. Dla mnie to zdecydoanie mniejszy problem niż nieodebrana pobraniówka, czy tez nieodebrana opłacona paczka która wraca a z kupujacym brak kontaktu. Wówczas zupełnie nie wiadomo co z taką paczką zrobić

W Twoim przypadku koszty nie są wielkie, produkt wrócił, klient odstąpił od umowy zamiast sie szarpać w dyskusjach o 1 zł ( za smart) to bym oddał - odzyskał prowizje i nie tracil czasu.

Bo docelowo chyba i tak bedziesz musiała oddać wpłate a do tego stracisz czas i jeszcze nie wiadomo co klientka w komentarzu napisze.

oznacz moderatorów