Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
Usiłuje wysłać kilka paczek kurierem dpd i pojawia się komunikat przy każdej paczce ,który już się kiedyś pojawiał
,,Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego''
Tak to jest jak się wiecznie na siłę kombinuje
Obecnie nowe rozwiązanie do wysyłek generuje same problemy.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/nowy-panel-wysy%C5%82ki-dpd-allegro-smart/...
Allegro'wy kurier DPD to jedna WIELKA PORAŻKA.
Kilka razy musiałem zamawiać towar i jako jedyna forma dostawy: DPD. Za każdym razem brak możliwości przekierowania paczki poprzez www do DPD Pickup. Albo "wybrana opcja nie jest dostepna" (na www) albo nie przychodził na telefon sms weryfikacyjny. I tak kilkadziesiąt razy (przy jednym zamówieniu). Pani z infolinii nic NIE może zrobic (nie może przekierować paczki w moim imieniu). Infolinia nic nie moze zrobic.
Generalnie: porażka, masakra, totalna strata czasu i jedno wielkie nieporozumienie.
Za kazdym razem wyczerpuje mój roczny limit przekleństw!
W tygodniu musze niestety coś zamówić i jako jedyna forma dostawy to: DPD 😞 . Aż cały jestem już w strachu... 😞
Ale na pocieszenie napisze, ze DHL obsługujący A****n.pl też sobie nie radzi.
Dzisiaj to samo
Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego
Nie chce mi się w to bawić ale muszę.
Nr zamówienia
8d190a71-9998-11ec-91c0-918e8f8d73f6
8d190a71-9998-11ec-91c0-918e8f8d73f6 , 84749741-9a74-11ec-8e06-ffe3c752922f , 64224360-9ae8-11ec-b66c-8b59690c6d15
Przy każdym zamówieniu mam komunikat tej treści
,,Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego''
@renola01 Korzystamy z tej bazy kodów Poczty Polskiej:
https://kody.poczta-polska.pl/.
Jeśli narzędzie WzA odrzuca jakiś kod, sprawdź go proszę w tej bazie i odpowiednio popraw.
Teraz nie ma możliwości nadania żadnej przesyłki, okienko "Liczba nadawanych przesyłek" zawieszone, cały czas kręci. Próby na rożnych przeglądarkach, ten sam efekt. Zróbcie z tym coś, bo nie mam ochoty z nie swojej winy tłumaczyć się klientom, że ich przesyłki nie zostały wysłane. Najlepiej przywróćcie stary panel, z którym nie było problemu, a nie testujecie na nas nowe, nieudane pomysły.
@Moniaw5 Wyczyść proszę pliki cookies, a jeśli strona nie ruszy, to prześlij mi zrzut ekranu. Zgłoszę to do działu technicznego. 🙂
U mnie ruszyło, dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Zrobiłem to w pierwszej kolejności [sprawdziłem 3 kody w 3 przesyłkach które mam do wysłania],następnie wyczyściłem pliki cookies ,zmieniłem przeglądarkę [3 razy ],zmieniłem komputer [3 komputery ] i dalej mam komunikat
,,Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego''
@renola01 Jeśli pokazuje Ci się komunikat "Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego", to zgodnie z moją wcześniejszą prośbą - sprawdź, czy jest to obsługiwany kod pocztowy: https://kody.poczta-polska.pl/.
Sprawdziłem to 10 razy w bazie kodów PP,jeśli robię etykietę bezpośrednio przez DPD i wpisuje ten sam adres to po wpisaniu kodu automatycznie wyskakuje ta miejscowość ,wpisuje kod 12-120 i automatycznie wyskakuje Dzwierzuty