Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Kupujący kupuje, płaci , odbiera i zwraca przedmiot, przy okazji korzystając ze smarta Paczkomat,
Allegro zraca prowizję, ale dodatkowej prowizji Allegro Paczkomaty Inpost 0,99-1,99 zł juz nie.
Na pytanie, czy ten koszt powinien ponieść kupujący odpowiedzi nie dostałem.
2. Kupujący kupuje, wybiera smart Paczkomat , nie płaci, anuluje sprzedaż, usługa Paczkomatem nie jest wykonana, Allegro zraca prowizję, ale dodatkowej prowizji Allegro Paczkomaty Inpost 0,99-1,99 zł juz nie.
Na obydwa przypadki czekam już kilka dni na odpowiedż, przejrzałem cały regulamin, szczególnie o prowizjach i zwrotach. Ten drugi przypadek zirytował mnie szczególnie, Jak można brać prowizję za usługę w ogóle niewykonaną.
@bazarowisko w pierwszym przypadku bym nie liczył na zwrot usługa wykonana wypowiadali się admini na ten temat, ale w drugim nie ma podstawy do pobrania tej kwoty 🙂
dzięki za info, ale nie ma tego w regulaminie chyba, że przeoczyłem, a poza tym z tym drugim przypadku tez dosytałem odpowiedż negatywną-odbiłem piłeczkę o podanie podstawy i cisza
@kostas11 kali ukraść krowę dobrze kalemu ukraść krowę źle
w dobie socjalizmu i ustawy konsumenckiej sprzedawca zwraca kupującemu koszt wysyłki i uznaje transakcję za nie byłą
a allegro wprost przeciwnie - mimo że Kupujący odstąpił od całości umowy i transakcji jaką zrobił na allegro
uokik powinien za to ostro finansowo ukarać allegro
@RED obecnie allegro zlewa uokik, ale jak już [edycja] się u nas rozkręci i podsunie mu się te machlojki allegro to ich prawnicy będą umieli złożyć odpowiednie wnioski do uokik i wywrzeć nacisk żeby konkurencja dostała po tyłku.
@gartdeco1 [edycja] nie uda się w Polsce to takimi metodami, płatnymi artykułami w gazetach i w necie lub za pomocą pożytecznych **piiip**ów (cytuje Lenina) może tak zadziałać
@bazarowisko, dzięki za Twoją wiadomość. Jeśli chodzi o punkt pierwszy, to mimo że Kupujący odstąpi od umowy, opłata jest bezzwrotna, ponieważ dotyczy ona wygenerowania etykiety w ramach Allegro Paczkomaty InPost i jest kosztem, który ponosi Sprzedający. Usługa zostaje wykonana prawidłowo i nie podlega anulowaniu. Możesz zwrócić się do Kupującego o pomniejszenie kwoty zwrotu wpłaty w związku z rezygnacją.
Co do kwestii drugiej, to jeśli Kupujący dokona zakupu, ale nie sfinalizuje zamówienia, opłata nie zostaje naliczona. Bez wpłaty od Kupującego nie masz możliwości wygenerowania etykiety.
@mr_oma Możesz zwrócić się do Kupującego o pomniejszenie kwoty zwrotu wpłaty w związku z rezygnacją.
Jeśli sprzedała firma jest to niezgodne z prawem, pomniejszanie zwrotu o koszty sprzedawcy 😞
Drugie dotyczy opłaconego zamówienia i anulowania przed wysyłką Czy wtedy też pobieracie 0,99 zł czy dopiero po wygenerowaniu etykiety ?
Niestety mimo,że tranzakcji nie doszło i etykiety nie zostały wydrukowane (co dokładnie powinno brzmeć, że paczka nie została wysłana. Etykiety maja ważnośc 30 dni i z tego wynika,że dopiero usługa wykonana przez Inpost skutkuje obciażeniem dodatkową opłatą za paczkomat) w mojej historii opłaty te zostały naliczone, Z problemem w sumie za 3 zł borykam się już tydzień, na razie stanęło, że mam juz odpowiedż, że prowizja jest pobierana w czasie generowania etykiety, ale Pani nie może pomóc, bo nie widzi tych opłat na moim kącie, a że ja widzę to wysłałem historię rozliczęń z tych tranzakcji. Czekam na odpowiedż, może odzyskam te moje 3 zł. Pytanie o potrącenie tej prowizji od kupującego. Czy za potrącone 0,99 zł-1,99 zł prowizji od klienta moge sie obawiać np negatywnego komentarza, czy ewentualnie taki komentarz zostanie przez alllegro anulowany, czy w razie potrącenia otrzymam całkowitą prowizję za niezralizowaną tranzakcję, czy ewentualnie będziecie narzucać prowizję od prowizji 0,99-1,99 zł? Ale się napisałem, a 3 zł brak.