Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dodałam ostatnio możliwość wysyłki UPSem w swoich ofertach i właśnie zauważyłam, że nie działa opcja wielopaczek. Klientka zamówiła dwa produkty, mogę je wysłać tylko w dwóch przesyłkach, ale przy tworzeniu etykiety mogę stworzyć jedną i przy kliknięciu w opcję "dodaj przesyłkę" całość się blokuje i wyskakuje powiadomienie, że opcja jest niemożliwa u tego przewoźnika i muszę stworzyć osobne zlecenie na drugą paczkę. No bardzo chętnie bym to zrobiła, ale jak się to robi?
Słowo daję, gdyby choć raz na allegro coś był jasne i zrozumiałe...
@FHU_ADAMS czy próbujesz nadać te przesyłki sposób, który opisaliśmy tutaj? Czyli:
Rozumiem, że tutaj pojawia się błąd? Taka możliwość powinna być dostępna u tego przewźnika. Czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z komunikatem o błędzie?
No więc mam Identyczny Problem Jak Sprzedający powyżej...
mianowicie - Klient zamówił 2 paczki... nie ma fizycznej możliwości spakowania tego w jedną przesyłkę. A wysłać trzeba, tylko... przy próbie ponownego dodania paczki wyrzuca iż paczka już jest zrobiona, więc jak nadać WIELOPACZKĘ?
@CzachorowskiDT, wybierz opcję widoczną na zrzucie "+ dodaj kolejną paczkę", pozwoli to na wygenerowanie drugiej i kolejnej etykiety z nowymi numerami. 🙂
@mr_oma napisał(a):@CzachorowskiDT, wybierz opcję widoczną na zrzucie "+ dodaj kolejną paczkę", pozwoli to na wygenerowanie drugiej i kolejnej etykiety z nowymi numerami. 🙂
W przypadku DPD to tak. to Działa. lecz nie w przypadku Allegro ONE
Tak ja pisze Pan, problem nadal nie zniknął. Opcja działa jedynie w przypadku DPD, przy innych firmach kurierskich już nie. Pocztexem również nie mogłam nadać wielopaczki.
Już sam to ogarnąłem.
Nie robisz przesyłki z poziomu,