Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Od jakiegoś czasu, gdy nadaję przesyłki przez "Wysyłam z Allegro", system generuje dodatkowe numery przesyłek. Przykładowo w zamówieniu klient zamawia jedną sztukę produktu, wtedy wchodzę w formularz "Wysyłam z Allegro", zamawiam jedną przesyłkę i drukuję etykietę. Dla takiego zamówienia powinno wygenerować jeden numer przesyłki, ale w zakładce dodane numery przesyłek widnieją dwa numery. Dlaczego tak się dzieje? Nadmienię, że wchodząc w zakładkę "zamówione przesyłki" widnieje jeden numer.
@Kul-Car11 podaj numer przykładowego zamówienia a @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ sprawdzą co się dzieje 🙂
IDENTYFIKATOR ZAMÓWIENIA:
4611cfd0-f302-11ed-81b6-f55835103534
@Kul-Car11 Dostałam informację, że przy tym zamówieniu są dwie paczki:
PX6253267071, PX6253267147. Obie nadałeś (16.05 i 22.05) i obie powinny być widoczne w zakładce "Zamówione przesyłki". Nie ma tu błędu.
W zakładce "Zamówione przesyłki" widnieje tylko jedna przesyłka: PX6253267071, drugiej nie ma. Nadawałem tylko jedną a system wygenerował dwa numery. Wpisując drugi numer przesyłki w zakładce "Zamówione przesyłki" w pole "szukaj" nie pokazuje jej. Drugą kwestią jest to, że faktycznie poczta nadała tą drugą 22.05. Jest to błąd ze strony poczty. Nigdy nie nadawałem paczki o tym numerze. Dzisiaj poinformowali mnie, że będzie korekta na tą przesyłkę. Problem polega na tym, że na pewno zamawiałem do tego zamówienia jedną przesyłkę a system wygenerował dwa numery. Nie jest to odosobniony przypadek. W ostatnim tygodniu system wygenerował około czterdziestu dodatkowych numerów, które widnieją tylko w zakładce "Dodaj numer przesyłki", ale wygenerować do nich listu przewozowego nie można. Dlatego mam pytanie dlaczego tak się dzieje.