Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wlasnie Allegro skasowało mnie na dobre 200zł za dodatkowe koszty UPS (zlecenie odbioru AdHoc - kilkadziesiat razy po 4,92zł). Problem polega na tym że w zeszłym roku, kiedy coś podobnego miało miejsce i doczytałem że trzeba miec STAŁE zlecenie odbioru - uzyskałem takie zlecenie.
Mam maila od z 10 grudnia z adresu allegroumowy@ups.com o treści "Zlecenie stałych odbiorów zostało aktywowane."
O co tu chodzi? Czy ja mam pilnować allegro żeby mnie nie zjadło bo ktoś czegoś nie dopilnował? czy ja mam doktoryzować się z każdej zmiany regulaminu bo być może po ostatniej zmianie moje zlecenie wylądowało w kosztu?
Ktoś wie o co może chodzić ?
@pendrajwy_pl wyjaśniam to dla Ciebie, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Pani Moniko czy udało się coś wyjaśnić?
Dzowniłem na infolinię UPS (numer ze stopki emaila z potwierdzeniem aktywowania zlecenia stałego) - kolsultant nie jest w stanie udzielic ZADNEJ informacji w rzeczonej sprawie. Kaze kontaktowac sie poprzez email.
@pendrajwy_pl otrzymałam na razie odpowiedź, że możliwe, że to dlatego, że nie spełniałeś wymaganych warunków, czyli podjazd kuriera musi odbywać się co najmniej 3 razy w tygodniu oraz przy każdym podjeździe należy przekazać kurierowi co najmniej 4 paczki.
Jeszcze to potwierdzamy, więc poproszę Cię o cierpliwość, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Pani Moniko - i to oznacza ze mi naliczyli za 2 miesiace wstecz??? UPS nie powinien poinformowac o tym ze cofaja mi ten status ????
@pendrajwy_pl właśnie to wyjaśniam, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Pani Moniko to juz trzeci dzien sprawdzacie i nic :)))) w miedzyczasie nowy email od allegroumowy@ups.com:
Dzień dobry, Skontaktowaliśmy się z oddziałem kuriera w celu weryfikacji Państwa zapytań.
Pozdrawiamy,
UPS Polska
allegroumowy@ups.com
@pendrajwy_pl przepraszam, że tyle to trwało! Złożymy rekalmację w Twoim imieniu, aby to zrobić potrzebuję numery zleceń oraz numery listów przewozowych oraz kwotę roszczeń finansowych. Jeśli nie chcesz tego pisać na forum poproszę o wysłanie tych informacji w wiadomości e-mail na adres spolecznosc@allegro.pl
Pani Moniko no to jest zart. To ja mam teraz przegladac setki wpisow i robic jakies zestawienia biorąc odpowiedzialnosc za powstanie kolejnych bledow (jesli czegos nie zauwaze to oczywiscie ja za to place), dlatego ze Panstwo zle naliczyliscie oplaty????
To proszę po prostu o zwrot pieniedzy za wszystkie obciazenia uslug dodatkowych UPS od 18 grudnia, Panstwu chyba nie jes trudno zrobic takie zestawienie ?
@pendrajwy_pl Allegr od innych wymaga zawsze natychmiastowych odpowiedzi i wyjaśniania problemów z klientami a samo swoich użytkowników traktuje jak widać .Musi się zebrać komisja by wybrać komisję do wyjaśnienia problemu a ty sam musisz działać i decydować błyskawicznie bo inaczej punktacja leci w dół .
no mnie dziwi to ze allegro to przeciez FABRYKA. takich osob jak ja prawdopodobnie są dziesiątki tysięcy (setki tysiecy?), blad zauwazy tylko procent z tego, a reszta zaplaci nieswiadoma.
Teraz zeby odzyskac kase ja musze na kazde bledne obciazenie poswiecic kilka klikniec (trzeba kopiowac numery zamowien!) - godzina, dwie -siedzenia.
Przeciez to z automatu powinno dobrze dzialac. Miesiac temu byl email ze allegro "doliczy obciazenia UPS" ktore z powodu bledu nie wpadly. Co to ma byc ??? Nie wpadly - WASZA STRATA, trzeba bylo pilnowac na czas.
@pendrajwy_pl przykro mi, rozumiem, że moze to być dla Ciebie frustrujące, ale nie mam wszystkich informacji, aby zrobić to za Ciebie, dlatego bardzo proszę o ich przesłanie.
"zrobic to za Ciebie" :))))) mam niedparte wrazenie ze to ja musze "za" i "przez" allegro cos robic
Odezwe sie na maila
@pendrajwy_pl dziękuję za Twoją wiadomość! Przekazałam wszystkie informacje, również te dotyczące kilkukrotnego naliczania w reklamacji dla UPS. Gdy tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie, przekażę ją tutaj.
Pani Moniko - bardzo niefajnie że połączyła Pani mój nowy wątek z poprzednim.
Aktualny wątek dotyczy "zlecenia stałego UPS" a nowy wielokrotnych naliczeń za usługi których UPS nie wykonuje.
Wygląda to zupełnie jakbyście Państwo starali się ukryć nowy wątek.
Kilka dni temu zgłosiłem do Allegro problem z naliczaniem opłat od UPS za usługi dodatkowe czyli podjazd kuriera po odebranie paczek UPS. Mialem w tym czasie "zlecenie stałe" ktore jest wymagane aby takie opłaty nie były naliczane. Aktualnie składam reklamacje (powiedzmy ze sie pomylili)
W trakcie badania swoich danych do reklamacji okazuje się, O ZGROZO, co następuje:
- drukuje etykiete UPS o 9 rano, zamawiam kuriera (wybieram opcję czasową z dostępnych) na godziny 14-15 (mniej wiecej wytedy przejezdza obok mojego domu).
- o 14:21 mam następną sprzedaż na ze smartem na UPS. Tworzac etykiete zamawiam kuriera, ale w opcjach nie mam juz godzin 14-15, jest najszybciej 16-17. No wiec klikam te opcje, bo dla mnie to i tak bez znaczenia, kurier i tak jest u mnie jeden raz dziennie przed 15-stą. "Bez podjazdu kuriera" nie klikam - bo przeciez on musi podjechac i odebrac przesyłke - logiczne.
O 14:48 przyjezdza kurier - zabiera wszystkie paczki a ja szczesliwy (ze przesylke udalo sie nadac w 18 minut) ide oglądać głupie filmiki na youtube.
Mijają 2 miesiące, wpadają obciązenia od UPS za "opłaty dodatkowe", dokładnie "Zlecenie odbioru : telefon, lub on - line", kod: "UPS_N8_ODBIORADHOC". No wiec analizuje daty zlecen. W kilku przypadkach zostałem obciążony kwotą 4,92 kilkukrotnie jednego dnia (2 lub 3 razy). To znaczy ze kurier powinien do mnie podjezdzac tyle raz w roznych godzinach, a podjezdzal tylko raz.
Przykład z 18/01/2022 (x- ukryłem pełne numery przesyłek):
29R0I29D7GE (koszt dodatkowy 4,92) - zamowienia z rana
1Z8332YF681455718x
1Z8332YF680093453x
1Z8332YF681260446x
1Z8332YF681599429x
1Z8332YF680147947x
1Z8332YF681493286x
1Z8332YF681977911x
2950IGGDLJI (DRUGI KOSZT dodatkowy 4,92 TEGO SAMEGO DNIA!!!)
1Z8332YF682940830x - zamowienie wpadlo o 14:21
Wszystkie zamówienia wyjechały o 14:48 razem
Powiem tak. Mozna miec pretensje do siebie ze człowiek nie wie co miało allegro na myśli dając do wyboru godziny podjazdu kuriera (choć skąd miałbym to wiedziec?). Ale to, że UPS pobiera 2 lub 3 opłaty za 2-3 podjechanie pod mój dom o różnych godzinach, a NIE REALIZUJE TEJ USŁUGI bo podjeżdża tylko raz to jest ABSOLUTNY SKANDAL.
Cześć, czy możesz udzielić mi odpowiedzi odnośnie dodatkowych opłat DPD w tym wątku? Nie chcę zakładać kolejnego.
Klient zamawia towar ze smartem DPD opłacone z góry. Klient nie odbiera paczki - odmowa przyjęcia. Została naliczona opłata dodatkowa za zwrot paczki do nadawcy (do nas) 12,99 zł. Na razie nie ma kontaktu z klientem, nie odbiera telefonu - wiemy natomiast, że paczka została zalana jakimś płynem do płukania(stąd pewnie odmowa przyjęcia) i gdy my odbieraliśmy zwrot sporządziliśmy protokół szkody. (w paczce były książki, które po zalaniu nie nadają się do dalszej sprzedaży)
Czy wobec tego możemy potrącić tej klientce 12,99 tytułem odmowy przyjęcia paczki? Sytuacja nieco patowa, bo klient ani nie odstąpił od umowy, ani nie odebrał paczki, nie kontaktuje się z nami w tej sprawie.
No i w tej sytuacji prawdopodobnie musimy klientce oddać pieniądze(o ile odstąpi od umowy) i sami się "bawić" w reklamacje z dpd. Więc nie mamy książek wartych 62 zł(są totalnie zalane nie do sprzedaży), klientce oddamy 62zł i za zwrot przesyłki 12,99 łącznie mamy 136,99 zł strat.
Edit: Właśnie zauważyłam, iż jest to wątek dot. UPS a nie DPD... wybaczcie. Ale mimo wszystko mogę liczyć na merytoryczną odpowiedź.. ?
Niestety to zupełnie inna sprawa. Mi naliczono dopłaty za to ze kurier UPS podjezdzal pod dom po odbior paczek (4,92 za kazdy podjazd, czy do 1 czy do 10 paczek danego dnia). Przechodziłem to w grudniu i otrzymalem informacje od Allegro ze powinienem posiadać "zlecenie stałe" w UPS, wtedy nie ma tych naliczeń.
Uzyskałem takie zlecenie, a po 2 miesiacach znowu wpadlo 30x4,92zł. Zaczalem wyjasniac (bo prawdopodobne ze czasami moglem miec za malo paczek a sa jakies "limity" - w takim wypadku w ogole bym zrezygnowal z UPS). Ale UPS poinformowalo mnie ze jednak maja to zlecenie i ono dziala.
Suma sumarum - jesli ktos chce rozwiazania - to drukujac etykiete UPS w allegro NIE NALEZY zaznaczac opcji "kurier podjedzie pod dom w godzinach..." - bo wtedy nalicza te kwote. Lepiej dogadac sie z kurierem na telefon a w allegro zaznaczac opcje "Sam dostarcze paczke..." czy cos takiego🙂
A co do Twojego przypadku - cokolwiek potracisz klientce, dostaniesz za to negatywa (warto za 13zl?) Druga sprawa - a Ty bys odebral zalaną paczkę? Moim zdaniem w gre wchodzi jedynie opcja to reklamacja DPD i zalania.
(coś nie tak z tą matematyką u Ciebie? to byla 1 ksiazka za 62zl czy dwie? - bo jesli jedna to w plecy jestes 62 + 12,99, a nie 136,99)
He, dzięki za odpowiedź. Nie, nie odebrałbym zalanej paczki, ale stworzyłbym protokół szkody w obecności kuriera i poprosił o zwrot do nadawcy. To wiele ułatwia, bo książka została zalana w drodze do klienta, a nie w drodze zwrotu. Nie będę potrącać klientowi za zwrot - zadałem tylko pytanie w tej kwestii dlaczego została naliczona opłata za zwrot DPD skoro w smarcie zwroty są "darmowe"
I tak dobrze liczę, ponieważ wartość KSIĄŻEK to 62 zł których już nie sprzedam(idą na makulaturę = strata pieniędzy) . A klientce oddałem 62 zł, oraz poniosłem koszty zwrotu.
@pendrajwy_pl a ile nadajesz paczek ?
Warunki odbioru paczek:
- dni tygodnia (od poniedziałku do piątku), w których kurier będzie podjeżdżał po paczki
Pamiętaj! Wskaż co najmniej 3 dni w tygodniu. Przy każdym podjeździe należy przekazać kurierowi co najmniej 4 paczki