Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy macie problemy z Elektronicznym nadawca Poczty Polskiej?
pojawia się komunikat: "Numer nie należy do sieci mobilnej"
podczas gdy wprowadzone numery należą do operatorów sieci komórkowych - czy problem został zgłoszony przez Allegro? albo ma ktoś jakąś informację?
@SMILEFACTORY Jeśli problemy nadal występują, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z Pocztą Polską w tej sprawie - tutaj.
problem nadal występuje i jest to dość uciążliwe - zrobicie coś z tym czy macie gdzieś problemy waszych klientów ?
To na pewno polski numer komórkowy?
Prefiksy numerów są weryfikowane z bazą UKE (tu możesz sprawdzić nr komórkowy, ale bez nr przeniesionych, pokaże pierwotnego operatora https://numeracja.uke.gov.pl/pl/plmn_tables).
Numery przeniesione (komórkowe i stacjonarne ) sprawdzisz zaś tutaj https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/.
Jak żadna z tych stron nie rozpozna numeru, to nie jest to polski nr komórkowy.
Jak nr znajdziesz na tej stronie, to jest to nr stacjonarny https://numeracja.uke.gov.pl/pl/pstn_tables
na stronie UKE numery telefonów widnieją jako mobilne w sieciach komórkowych, było to weryfikowane, oczywiście Allegro umywa ręce a wsparcia w weekend od poczty nie ma 😕 @nat_not
U nas cały piatek był ten sam problem i szlag trafiał. Pomógł telefon na poczte, ale do czego to podobne. Ot Polska cała.
Jak masz gdzieś numer kontakotwy pod którym udało się załatwić problem była bym wdzięczna 🙂
@SMILEFACTORY Poczta ma najlepszy system identyfikacji numerów telefonów. Część wygląda na mobilne, ale takie nie są. Zazwyczaj kiedyś były w sieciach komórkowych, ale późniejszej przeniesiono je na VoiP czy jak się to tam zwie (telefon podpięty pod sieć internetową). Taki telefon wygląda na mobilny, ale nie jest, więc poczta nie może wysłać SMS odnośnie wysyłki.
@drekenzes to jest jakiś błąd systemowy. Mam aktualnie zaimportowanych ok 50 przesyłek w EN i wszędzie pokazuje mi, że numer telefonu nie nalezy do siebie komórkowej. Czy allegro moze pochylić się nad tym problemem ?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Weryfikowany jest prefiks nr (pierwsze trzy cyfry). Muszą one mieścić się w następującym zakresie:
- 210 - 219
- 450 - 459
- 500 - 519
- 530 - 539
- 570 - 579
- 600 - 609
- 660 - 669
- 690 - 699
- 720 - 739
- 780 - 799
- 880 - 889
@pecela ale tu nie chodzi o jeden numer. Wszystkie numery w każdej paczce wyświetlają się jako nieprawidłowe. Wpisywałem nawet swój prywatny i też mam komunikat, że nr nie należy do sieci mobilnej 🙂
niestety problem jak był, jest i nadal. Szkoda, ze allegro ma to gdzieś.
@mikeza dziś w ogóle ktoś był z oficjalnej ekipy Allegro?
@drekenzes wydaje mi się, że nikt tu nie zaglądał 🙂
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ może łaskawie ktoś pomoże bo to już śmieszne przestało być dawno
@SMILEFACTORY @mikeza @megii_ss przepraszam, że czekaliście na odpowiedź czy kontaktowaliście się w tej sprawie z Pocztą Polską, tak jak wskazała Natalia?
Jest to narzędzie Poczty Polskiej, dlatego konieczny będzie kontakt z przewoźnikiem, my niestety nie możemy pomóc, ponieważ nie jest to nasze narzędzie.