Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dla mojego kodu pocztowego graniczna godzina nadania przesyłek DHL to godz. 13.00 w/g
przesyłki nie zostały odebrane w terminie ale za to zostały odjete punkty w jakości sprzedaży.
napisałem do allegro potwierdzając zrzutami ekranu historie przesyłek i otrzymałem taka odpowiedź:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Otrzymałam informację od przewoźnika, że punkty partnerskie jak i automaty POP BOX nie mają godzin granicznych. Obie przesyłki zostały odebrane zgodnie z oferta.
Życzę miłego dnia!
Pozdrawiam
// Martyna [edycja]
Zespół Allegro
czy były jakieś zmiany w godzinach nadawania, czy przewoźnik odbiera przesyłki jak chce i kiedy chce i co allegro na to ?
dosłownie jakieś 3 tygodnie temu taka sama sytuacja i DHL potwierdził brak odbioru przesyłek a allegro przywróciło zabrane punkty a teraz zmiana narracji ze strony DHL i allegro
gryfus01
@gryfus01 podaj proszę numer sprawy lub numer zamówienia, które przytaczasz, może była to inna metoda nadania.
Przyjęliśmy zgłoszenie numer "41555417" ref:!00D240aE05.!500Ti08v48p:ref
@la_nika help 🌼jaka jest godzina graniczna dla nadań DHL box dla kodu 25-735 , szukam i coś mi nie idzie .
@mdrogeria hmmm faktycznie jest problem, a możesz podać dokładny adres automatu o którym piszesz? Dla tego kodu powinna to być ul. Piekoszowska numery nieparzyste od 39 do 61, a w pliku mamy numery 31, 37A i 85 (i kody pocztowe są inne).
@la_nika konkretnie chodzi mi o automat
@mdrogeria Przekazałam zgłoszenie do zespołu, który wyjaśni tę kwestię z przewoźnikiem. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to możliwe. 🙂
To samo przerabiałem ostatnio z Dpd które nie odebrało przesyłek z żabki. Co śmieszniejsze dostałem odpowiedź od jednego z panów all że przesyłka jedna z trzech faktycznie nie została zeskanowana w czasie a do drugiej się nie przyznaje ze nie odebrał w czasie. Ta pierwsza niby wykluczyli z jakości wysyłki a co śmieszniejsze następna Pani z All stwierdziła ze "Ona nie wie czemu kolega tak napisał bo przesyłka nie została wykluczona". Jedna sprawa zajmowało się już chyba z 5 osób i tak wyszło że to nasza wina bo godzin granicznych nie ma a kurier może odebrać z POPów przesyłkę do dwóch dni roboczych licząc po dniu nadania.
Godzina graniczna tyczy się odbioru przesyłek przez kuriera (zlecenia przyjęte przed tą godziną będą realizowane jeszcze w tym samym dniu). Nie ma to jednak wpływu na przesyłki nadane w punkcie (bo nadając w punkcie, nie zlecasz odbioru).
Co do terminu doręczenia, to DHL gwarantuje dostawę w ciągu dwóch dni roboczych od dnia nadania (jako moment nadania przyjmujemy moment pozostawienia przesyłki w punkcie).
ps.
Tutaj problemem jest interpretacja, czym jest "nadanie" przesyłki. Zgodnie z ustawą, nadanie, to przekazanie przesyłki operatorowi pocztowemu lub jego przedstawicielowi. Natomiast dla Allegro momentem nadania jest dopiero wysłanie przesyłki z punktu.
Jak już pisałem w innym poście, określenie momentu nadania jest kluczowe dla określenia, kto odpowiada za przesyłkę. Do momentu nadania jest to nadawca (nawet jak nie ma fizycznie przesyłki), a od momentu nadania do doręczenia jest to przewoźnik.
sugeruje się wykazem godziny graniczne nadawania przesyłek opublikowanym przez allegro, gdzie w wykazie są uwzględnione punkty w sklepach, stacjach paliw, salonikach jak i AUTOMATACH DHL POP BOX. W momencie pozostawienia przesyłki przed godzina graniczną zarówno w punkcie jak i AUTOMACIE jest ona skanowana i automatycznie informacja idzie do przewoźnika jako zlecenie odbioru. Tak jest w Inpost. Czy w DHL jest inaczej ? Jak traktować wykaz tych godzin granicznych. DLACZEGO allegro odejmuje punkty skoro ten wykaz jest nie ma zastosowania w tym przypadku.
albo ja czegoś nie rozumie, albo już nie wiem co ?