anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile potrzeba pozytywnych ocen aby nadrobić 1 negatywną?

GaabyGSM
#9 Pomysłodawca#

Na 50 ocen mam 49 pozytywnych i 1 negatywa. Po negatywnym (niesłusznym zreszta)  było 13 pozytywnych polecających. Allegro utrzymuje ocenę mojej sprzedaży ciagle na poziomie 97,8% co uniemożliwia mi sprzedaż ze smartem. 
To chyba lekka przesada ze strony Allegro. 

czy ktoś był w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@sasanka_86  Czasami, choć większość z nich, z którymi miałam do czynienia, to rzetelnie podchodzący do transakcji sprzedawcy ☺️

Wiola
oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

@sasanka_86 ja akurat do tej pory takiego "narwańca" sprzedającego nie spotkałam (choć nie kwestionuję ze ich nie ma) a na allegro jestem już sporo lat, natomiast kupujących na firmowym koncie niestety tak mimo, że dopiero od roku działamy i naprawdę staramy się jak możemy. Owszem wpadki się zdarzają ale to ludzkie. ważne jak się kończy a nie zaczyna 🙂 A już jak czytam nieraz negatywy na kontach innych sprzedawców to nie mogę uwierzyć za co ludzie potrafią walnąć negatyw.

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@gemma22 

Hah, znajomy dostał nega mniej więcej takiej treści:

"Towar i obsługa ok, ale w innym sklepie widziałem taniej"

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@szejk-gmbh  Tragedia 🤦 Ja porównywanie cen przed zakupem mam we krwi, co też robię, więc komentarz do usunięcia lub przeniesienia do pozytywnych - towar i obsługa ok.

Skoro ok, to dlaczego negatyw? Nie porównał ktoś ceny, mógł po prostu towar zwrócić i kupić tam, gdzie był taniej. Ręce opadają 🤬

Wiola
oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@Wioletta2701 

Znajomy się powoli zwija, między innymi przez takie akcje. Stwierdził, że szkoda nerwów. Więc ten komentarz mu już "powiewa". 😐

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@szejk-gmbh Twój znajomy się zwija, ale taki numer ktoś może wywinąć komuś, kto wciąż tutaj handluje.

Dla takiej osoby każda ocena jest na wagę złota, by nie stracić statusu SS i/lub SMARTa.

Wiola
oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@sasanka_86 

A co? Wystawił Ci któryś niesłusznego nega? A może dyskusję otworzył?

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

@szejk-gmbh  a o statystyki i smarka nie zapytałeś 😂

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@gemma22 

A bo narwany jestem, i za szybko wysłałem posta 😄

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

przy obecnym nagannym systemie oceniania 1 komentarz negatywny łagodzi 100 pozytywnych

 

oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

@RED  i to jest bardzo nie fair bo człowiek może miesiącami starać się mieć same pozytywy aż nagle ktoś będzie miał Focha i wszystko idzie się rypac. Podejrzewam że część kupujących nawet nie wie jakie konsekwencje jego bezmyślne negatywny mają dla sprzedajacych

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@gemma22 Część kupujących nie wie, a część wie, ale jak się trafi na pieniacza, to jemu wszystko jedno, czy działa fair.

Gros negatywów, które przeczytałam były zbędne. Wystarczyło tylko nawiązać kontakt ze sprzedającym i się z nim po ludzku dogadać.

Zresztą wiem, jak jest w handlu, bo moi rodzice mieli sklep w okresie PRL i pomimo, że traktowali klientów z należytym szacunkiem, to zawsze znalazł się klient, który miał pretensje, wpisywał swoje "żale" do księgi skarg i zażaleń, a ajent musiał się w spółdzielni, od której sklep wziął w ajencję gęsto tłumaczyć 😏

Wiola
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 Temat rzeka i nie dotyczy tylko Allegro. Ostatnio na bookingu widziałem komentarz o hotelu, cos w tym rodzaju : " Hotel beznadziejny, recepcjonistka miała nie wystarczająco szeroki uśmiech, a ściany w pokojach są za bardzo kremowe". Nie dogodzisz i po obu stronach będą narwańcy którzy jednym ruchem potrafią zepsuc to co ktoś długo budował... 😞

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@pinsplash Tak znajomym ktoś pojechał po ocenie na bookingu tylko za to, że nie łapał do końca wi-fi, a wystarczyło się z właścicielami obiektu tylko skontaktować, co napisali w odpowiedzi i zaradziliby problemowi.

Ludziska tylko potrafią pisać, bo w komentarzu są mocni, a kiedy mają coś załatwić osobiście, to im rura mięknie 😉

Wiola
oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@pinsplash 

Że wśród kupujących na allegro czy klientów hoteli trafiają się "niepełnosprytne" osobniki to mnie nie dziwi, tacy są ludzie i tak jest wszędzie. Ale od Allegro to bym raczej oczekiwał, że wprowadzi narzędzia pozwalające chociażby w pewnym stopniu na temperowanie takich zachowań, lub niwelowania ich skutków.

Tymczasem odnoszę wrażenie, że allegro po tym jak "dało małpom karabin" zastanawia się, czy nie zaopatrzyć ich w RPG.

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

@szejk-gmbh niestety dla allegro klient Nasz Pan za wszelką cene. Bo to sprzedający się buja z problemami a allegro ma wyje ...

oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

@Wioletta2701  ja też nieraz czytając komentarze negatywne u różnych sprzedających to się za głowę łapie że allegro na takie coś pozwala. Że sprzedający nie ma praktycznie żadnych szan obrony przed kupujacym i nagminne jest wystawianie opinii o produkcie w komentarzu o sprzedającym 🤔

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@RED 100 pozytywów może być mało ,zwłaszcza że klienci dają subiektywne opinie często na 3-4 gwiazdki a to jeszcze bardziej pogarsza sytuację. 

oznacz moderatorów

autosoft24
#4 Eksplorator#

to żenada ze strony allegro, maja swoj sklep na platformie co jest sprzeczne z polityka konsumenta, sprzedawcy / nieuczciwa konkurencja (kto im reguluje aukcje, kto wysyawia komentarze, kto odrzuca oferty, kto i jak placi prowizje ??????? skoro mogą opuścic cene , wyróznić , reklamamowac na swojej platformie jak tylko chca, Nie powienno być mozliwosci allegro jako wlasciciela platformy , rowieniez na niej sprzedwawac. To jest chore i sprzeczne i nieuczciewe w stosunku do innych sprzedawców. Jednym słowem / ???? sami sobie dopowiedzcie

oznacz moderatorów

Arkosport
#7 Wielbiciel#

Miałem taki przypadek, założone konto firmowe, rozpocząłem sprzedaż wszystko dobrze szło bo wszedłem w smarta , miałem mało pozytywnych, rafił sie jeden negatyw, po tym jakoś szło ale poszedł drugi negat bo pomyliłem paczki , po paru dniach dostał swoją i walną negatywa, od tamtego czasu sprzedaż spadła, było pozytywnych na poziomie 95%.

od tamtego czasu allegro nie ma ode mnie pieniędzy za sprzedaż, gościowi który chciał zaszkodzić sie udało  a allegro straciło dobrą miesięczną prowizje.  Kupujący może wszystko zanegować i zaszkodzić każdemu a sprzedający nie ma zadnej możliowści obrony. Zarzadzający tym ludzie z Allegro kompletnie mają to gdzieś , a tracą kase

oznacz moderatorów