Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na 50 ocen mam 49 pozytywnych i 1 negatywa. Po negatywnym (niesłusznym zreszta) było 13 pozytywnych polecających. Allegro utrzymuje ocenę mojej sprzedaży ciagle na poziomie 97,8% co uniemożliwia mi sprzedaż ze smartem.
To chyba lekka przesada ze strony Allegro.
czy ktoś był w takiej sytuacji?
@sasanka_86 Czasami, choć większość z nich, z którymi miałam do czynienia, to rzetelnie podchodzący do transakcji sprzedawcy ☺️
@sasanka_86 ja akurat do tej pory takiego "narwańca" sprzedającego nie spotkałam (choć nie kwestionuję ze ich nie ma) a na allegro jestem już sporo lat, natomiast kupujących na firmowym koncie niestety tak mimo, że dopiero od roku działamy i naprawdę staramy się jak możemy. Owszem wpadki się zdarzają ale to ludzkie. ważne jak się kończy a nie zaczyna 🙂 A już jak czytam nieraz negatywy na kontach innych sprzedawców to nie mogę uwierzyć za co ludzie potrafią walnąć negatyw.
Hah, znajomy dostał nega mniej więcej takiej treści:
"Towar i obsługa ok, ale w innym sklepie widziałem taniej"
@szejk-gmbh Tragedia 🤦 Ja porównywanie cen przed zakupem mam we krwi, co też robię, więc komentarz do usunięcia lub przeniesienia do pozytywnych - towar i obsługa ok.
Skoro ok, to dlaczego negatyw? Nie porównał ktoś ceny, mógł po prostu towar zwrócić i kupić tam, gdzie był taniej. Ręce opadają 🤬
Znajomy się powoli zwija, między innymi przez takie akcje. Stwierdził, że szkoda nerwów. Więc ten komentarz mu już "powiewa". 😐
@szejk-gmbh Twój znajomy się zwija, ale taki numer ktoś może wywinąć komuś, kto wciąż tutaj handluje.
Dla takiej osoby każda ocena jest na wagę złota, by nie stracić statusu SS i/lub SMARTa.
A co? Wystawił Ci któryś niesłusznego nega? A może dyskusję otworzył?
@szejk-gmbh a o statystyki i smarka nie zapytałeś 😂
A bo narwany jestem, i za szybko wysłałem posta 😄
przy obecnym nagannym systemie oceniania 1 komentarz negatywny łagodzi 100 pozytywnych
@RED i to jest bardzo nie fair bo człowiek może miesiącami starać się mieć same pozytywy aż nagle ktoś będzie miał Focha i wszystko idzie się rypac. Podejrzewam że część kupujących nawet nie wie jakie konsekwencje jego bezmyślne negatywny mają dla sprzedajacych
@gemma22 Część kupujących nie wie, a część wie, ale jak się trafi na pieniacza, to jemu wszystko jedno, czy działa fair.
Gros negatywów, które przeczytałam były zbędne. Wystarczyło tylko nawiązać kontakt ze sprzedającym i się z nim po ludzku dogadać.
Zresztą wiem, jak jest w handlu, bo moi rodzice mieli sklep w okresie PRL i pomimo, że traktowali klientów z należytym szacunkiem, to zawsze znalazł się klient, który miał pretensje, wpisywał swoje "żale" do księgi skarg i zażaleń, a ajent musiał się w spółdzielni, od której sklep wziął w ajencję gęsto tłumaczyć 😏
@Wioletta2701 Temat rzeka i nie dotyczy tylko Allegro. Ostatnio na bookingu widziałem komentarz o hotelu, cos w tym rodzaju : " Hotel beznadziejny, recepcjonistka miała nie wystarczająco szeroki uśmiech, a ściany w pokojach są za bardzo kremowe". Nie dogodzisz i po obu stronach będą narwańcy którzy jednym ruchem potrafią zepsuc to co ktoś długo budował... 😞
@pinsplash Tak znajomym ktoś pojechał po ocenie na bookingu tylko za to, że nie łapał do końca wi-fi, a wystarczyło się z właścicielami obiektu tylko skontaktować, co napisali w odpowiedzi i zaradziliby problemowi.
Ludziska tylko potrafią pisać, bo w komentarzu są mocni, a kiedy mają coś załatwić osobiście, to im rura mięknie 😉
Że wśród kupujących na allegro czy klientów hoteli trafiają się "niepełnosprytne" osobniki to mnie nie dziwi, tacy są ludzie i tak jest wszędzie. Ale od Allegro to bym raczej oczekiwał, że wprowadzi narzędzia pozwalające chociażby w pewnym stopniu na temperowanie takich zachowań, lub niwelowania ich skutków.
Tymczasem odnoszę wrażenie, że allegro po tym jak "dało małpom karabin" zastanawia się, czy nie zaopatrzyć ich w RPG.
@szejk-gmbh niestety dla allegro klient Nasz Pan za wszelką cene. Bo to sprzedający się buja z problemami a allegro ma wyje ...
@Wioletta2701 ja też nieraz czytając komentarze negatywne u różnych sprzedających to się za głowę łapie że allegro na takie coś pozwala. Że sprzedający nie ma praktycznie żadnych szan obrony przed kupujacym i nagminne jest wystawianie opinii o produkcie w komentarzu o sprzedającym 🤔
@RED 100 pozytywów może być mało ,zwłaszcza że klienci dają subiektywne opinie często na 3-4 gwiazdki a to jeszcze bardziej pogarsza sytuację.
to żenada ze strony allegro, maja swoj sklep na platformie co jest sprzeczne z polityka konsumenta, sprzedawcy / nieuczciwa konkurencja (kto im reguluje aukcje, kto wysyawia komentarze, kto odrzuca oferty, kto i jak placi prowizje ??????? skoro mogą opuścic cene , wyróznić , reklamamowac na swojej platformie jak tylko chca, Nie powienno być mozliwosci allegro jako wlasciciela platformy , rowieniez na niej sprzedwawac. To jest chore i sprzeczne i nieuczciewe w stosunku do innych sprzedawców. Jednym słowem / ???? sami sobie dopowiedzcie
Miałem taki przypadek, założone konto firmowe, rozpocząłem sprzedaż wszystko dobrze szło bo wszedłem w smarta , miałem mało pozytywnych, rafił sie jeden negatyw, po tym jakoś szło ale poszedł drugi negat bo pomyliłem paczki , po paru dniach dostał swoją i walną negatywa, od tamtego czasu sprzedaż spadła, było pozytywnych na poziomie 95%.
od tamtego czasu allegro nie ma ode mnie pieniędzy za sprzedaż, gościowi który chciał zaszkodzić sie udało a allegro straciło dobrą miesięczną prowizje. Kupujący może wszystko zanegować i zaszkodzić każdemu a sprzedający nie ma zadnej możliowści obrony. Zarzadzający tym ludzie z Allegro kompletnie mają to gdzieś , a tracą kase