Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na jakiej podstawie odbywa się weryfikacja zmiany gabarytów przesyłki?
23 czerwca została naliczona "Dopłata za weryfikację przesyłki przy zmianie gabarytu" dla paczki dostarczonej 24 maja (tak, miesiąc wcześniej).
Paczka na pewno nie mieściła się do gabarytu A ze względu na wysokość kartonu.
Numer zamówienia:
c8db8111-d95c-11ec-9e52-572af9d3d897
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
oraz
proszę o wyjaśnienie.
Przecież niedługo opłaty i kary za SMARTa będą tak wysokie, że taniej będzie wysyłać bez tego...
@pinkpink11 Cześć. 🙂 Należy zweryfikować tę sytuację - możesz złożyć reklamację na tę opłatę bezpośrednio do InPost pobierając pełnomocnictwo (znajdziesz je w zakładce Ustawienia dostawy) lub napisz przez ten formularz i w Twoim imieniu zrobi to pracownik Allegro.
Zgłoś reklamację, przewoźnik musi udowodnić wynik sprawdzenia wymiarów.
Inpost trzyma dane 45dni o ile mi wiadomo więc trochę poczekasz i sprawa do sądu wtedy to przewoźnik będzie musiał udowodnić że paczki były ponad gabarytowe.
Zgłaszaj do allegro nie do inspost
Dzięki. Zgłosiłam przez formularz (choć znając panujące to zasady to niewiele zmieni)
@pinkpink11 Jakie wymiary miała Twoja paczka? Jaki zadeklarowałeś gabaryt? W jaki sposób nadajesz?
karton 9x 22x 30 i wybrałam gabaryt B
Nadaję z zakładki zamówienia -> nadaj przesyłkę
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Bardzo mi przykro w związku zaistniałą sytuacją.
W tym wyjątkowym przypadku jeżeli nie zgadzają się Państwo z decyzja przewoźnika należy złożyć reklamację w tej sprawie"
Bełkot jak zwykle
Zobaczyłem, ten temat to również złożyłem 1h temu reklamację, mi odpowiedzieli pozytywnie
"Skontaktowałam się z przewoźnikiem z prośbą o weryfikację i wyjaśnienie powodu naliczenia opłaty. Wrócę z informacjami jak tylko uzyskam odpowiedź. Natomiast jeżeli nie będą się Państwo z nim zgadzać, to oczywiście złożymy reklamację. Będziemy wtedy potrzebować, by wskazali Państwo łączną kwotę swoich roszczeń. "
Przesyłka typu Allegro Paczkomat ?- składaj reklamację do Allegro. I nie daj się "wyruchać".
tak próbuję robić bo to smart ale pracownik Allegro chyba nie wie w jakiej rzeczywistości się znajduje bo chce ode mnie potwierdzenie że przesyłką zaginęła (WTF?) i nie dociera do niego, że rozmawiamy o niesłusznie naliczonej opłacie za przesyłkę która dotarła miesiąc temu
Do złożenia reklamacji będę potrzebne następujące dane:
1. Kwota roszczenia
2. Uzasadnienie reklamacji (jakie informacje potwierdzają, że przesyłka zaginęła / została uszkodzona?)
3. Numery przesyłek
4. Numery zamówień.
@pinkpink11 Czy możesz podać mi numer korespondencji, którą prowadzisz z nami w tej sprawie?
@pinkpink11 Dziękuję, działam już w Twojej sprawie, więc poczekaj proszę na odpowiedź mailową od naszego pracownika.