Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Do tej pory przesyłki z usługą Paczka w Weekend były rozpoznawalne przez czarną kolorystykę, dzisiaj nadałem paczkę Smart do paczkomatu i nie posiada tego oznaczenia - etykieta jest biała, ale przy zaznaczeniu usługi Paczka w Weekend zostałem poinformowany, że nie mogę skorzystać z usługi, gdyż jest ona już zawarta w pakiecie Smart.
Czy każda paczka smart automatycznie jest obsługiwana w sobotę? Można to jakoś potwierdzić czy należy ufać, że zostanie jutro dostarczona? Pytam, bo klientowi bardzo zależy na odebraniu paczki jutro i nie chcę mieć z tego tytułu problemów. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@NBSKosmProf najważniejsza zasada ,, NIE OBIECUJ KLIENTOWI NIC CZEGO NIE JESTEŚ PEWIEN ,,
Jeśli wartość zamówienia osiągnęła próg dla bezpłatnej przesyłki z Twojej strony wówczas smart przestaje działać .