anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę drugi raz wydrukować etykietę po wygenerowaniu przez nadaj przesyłkę?

e-lampy_net
#8 Zapaleniec#

Jak mogę drugi raz wydrukować etykietę po wygenerowaniu przez nadaj przesyłkę?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-lampy_net Muszę dopytać - chcesz wydrukować ponownie już wygenerowaną etykietę?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

e-lampy_net
#8 Zapaleniec#

Tak, dokładnie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-lampy_net Nie wiem czy to możliwe, jeśli wcześniej nie zapisałaś jej w osobnym pliku. Postaram się dowiedzieć i wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-lampy_net Dostałam informację, że etykieta zapisuje się w Szczegółach przesyłki (Zamówienia od kupujących > Szczegóły > sekcja ze Szczegółami przesyłki > Drukuj etykietę). Przechodząc do tej zakładki, będziesz mogła ją ponownie wydrukować.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

e-lampy_net
#8 Zapaleniec#

W zakładce Szczegóły, którą przewertowałam nie ma czegoś takiego ja sekcja ze Szczegółami przesyłki, jest tylko sekcja Dostawa, i tam jest przykładowo UPS+nr przesyłki, przekierowuje na stronę UPS, ale również tam nie ma możliwości wydrukowania etykiety

oznacz moderatorów

Respivent
#10 Popularyzator#

Zobacz w zakładce ze starego formularza czy jest na liście https://wysylam.allegro.pl/konto/zamowione
Jak najedziesz na zamówienie to z prawej strony są dwie ikonki i "drukuj dokumenty"

oznacz moderatorów

e-lampy_net
#8 Zapaleniec#

Tak, w tym trybie zawsze mogłam wydrukować, ale w nowym jest to problem.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-lampy_net Sprawdź proszę wskazaną przeze mnie ścieżkę (Zamówienia od kupujących > Szczegóły > sekcja ze Szczegółami przesyłki > Drukuj etykietę) w nowej wersji Wysyłam z Allegro, a nie w zakładce Zamówienia w Moim Allegro. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów