Jak mogę drugi raz wydrukować etykietę po wygenerowaniu przez nadaj przesyłkę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak mogę drugi raz wydrukować etykietę po wygenerowaniu przez nadaj przesyłkę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@e-lampy_net Muszę dopytać - chcesz wydrukować ponownie już wygenerowaną etykietę?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, dokładnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@e-lampy_net Nie wiem czy to możliwe, jeśli wcześniej nie zapisałaś jej w osobnym pliku. Postaram się dowiedzieć i wrócę tutaj z odpowiedzią.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@e-lampy_net Dostałam informację, że etykieta zapisuje się w Szczegółach przesyłki (Zamówienia od kupujących > Szczegóły > sekcja ze Szczegółami przesyłki > Drukuj etykietę). Przechodząc do tej zakładki, będziesz mogła ją ponownie wydrukować.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W zakładce Szczegóły, którą przewertowałam nie ma czegoś takiego ja sekcja ze Szczegółami przesyłki, jest tylko sekcja Dostawa, i tam jest przykładowo UPS+nr przesyłki, przekierowuje na stronę UPS, ale również tam nie ma możliwości wydrukowania etykiety

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zobacz w zakładce ze starego formularza czy jest na liście https://wysylam.allegro.pl/konto/zamowione
Jak najedziesz na zamówienie to z prawej strony są dwie ikonki i "drukuj dokumenty"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, w tym trybie zawsze mogłam wydrukować, ale w nowym jest to problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@e-lampy_net Sprawdź proszę wskazaną przeze mnie ścieżkę (Zamówienia od kupujących > Szczegóły > sekcja ze Szczegółami przesyłki > Drukuj etykietę) w nowej wersji Wysyłam z Allegro, a nie w zakładce Zamówienia w Moim Allegro.
Moderatorka