Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę drugi raz wydrukować etykietę po wygenerowaniu przez nadaj przesyłkę?
@e-lampy_net Muszę dopytać - chcesz wydrukować ponownie już wygenerowaną etykietę?
Tak, dokładnie.
@e-lampy_net Nie wiem czy to możliwe, jeśli wcześniej nie zapisałaś jej w osobnym pliku. Postaram się dowiedzieć i wrócę tutaj z odpowiedzią.
@e-lampy_net Dostałam informację, że etykieta zapisuje się w Szczegółach przesyłki (Zamówienia od kupujących > Szczegóły > sekcja ze Szczegółami przesyłki > Drukuj etykietę). Przechodząc do tej zakładki, będziesz mogła ją ponownie wydrukować.
W zakładce Szczegóły, którą przewertowałam nie ma czegoś takiego ja sekcja ze Szczegółami przesyłki, jest tylko sekcja Dostawa, i tam jest przykładowo UPS+nr przesyłki, przekierowuje na stronę UPS, ale również tam nie ma możliwości wydrukowania etykiety
Zobacz w zakładce ze starego formularza czy jest na liście https://wysylam.allegro.pl/konto/zamowione
Jak najedziesz na zamówienie to z prawej strony są dwie ikonki i "drukuj dokumenty"
Tak, w tym trybie zawsze mogłam wydrukować, ale w nowym jest to problem.
@e-lampy_net Sprawdź proszę wskazaną przeze mnie ścieżkę (Zamówienia od kupujących > Szczegóły > sekcja ze Szczegółami przesyłki > Drukuj etykietę) w nowej wersji Wysyłam z Allegro, a nie w zakładce Zamówienia w Moim Allegro.