Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem coraz bardziej sfrustrowana i zastawiam się jak nie zwariować.
klient wystawił mi niesłusznego negatywa, w skrócie - nie zapoznał się z opisem aukcji, po czym wysmarował komentarz, zadzwonilam ale bardzo "miły" Pan mnie zwyzywał i na tym koniec - komentarz pozostał. Dzięki niemu moja średnia ocena spadła, oczywiście przez pierwsze 30 dni od otrzymania komentarza moje pozycjonowanie bylo tak cudowne, że praktycznie nic nie sprzedalam (a jest to moje jedyne źródło utrzymania). Dzięki temu, ze nic nie sprzedalam nie wpadły mi również zadne komentarze, a co za tym idzie z dnia na dzien jak znikają mije komentarza sprzed roku moja średnia ocena leci na łeb na szyję. Dzisiaj utraciłam Smart!'a - to też na pewno negatywnie wpadnie na moją sprzedaż. Przez utracenie smarta rowniez odebraliście mi punkty w panelu sprzedaży, więc automatycznie moje pozycjonowanie znowu leci w dół. Teraz z dnia na dzień moja ocena bedzie coraz nizsza, do tego za chwilę wycofujecie ocenę za cenę wysylki, więc moja ocena jeszcze znowu spadnie.
Czyli podsumowując - korzystając z konta firmowego, regularnie sprzedając, opłacając kuriozalne prowizje i inne opłaty, do tego Allegro Ads, wyróżnienia, udostępniając wiele możliwości wysyłek mogę zamknąć swoją firmę przez jeden negatywny niesłuszny komentarz, ponieważ Allegro, które zarabia na mnie i na takich jak na milirdy nie szanuje Sprzedawców a wszystkie przywileje ma kupujący. Dzięki Waszej polityce prokupujący puścicie mnie i moją rodzinę z torbami.
Pytanie brzmi- gdzie jest ta logika działania i w jaki sposób mam poprawić swoją ocenę nic nie sprzedając (dzięki Waszemu regulaminowi)
Pozdrawiam, Edyta
@Skrzynkove_pufy jest wyjście, nie skupiać się na sprzedaży tylko na allegro 😄
No powoli tak to zaczyna wyglądać..
@Skrzynkove_pufy
Możesz pozwać osobę, której działanie (wprawdzie jeszcze zgodne z tzw. "zasadami Allegro" to niekoniecznie zgodne z obowiązującym prawem) nosi znamiona zamiaru wyrządzenia Ci szkody.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/straszenie-s%C4%85dem/m-p/380017/highligh...
Allegro robi się coraz mniej przyjazne dla małych sprzedawców i ten proces będzie raczej postępował. Jak radzi kolega, lepiej nie skupiać się tylko na tym portalu. Masz małą ofertę i umieszczenie jej jednocześnie na wszystkich konkurencyjnych portalach nie powinno stanowić problemu, więc warto spróbować (tam też są klienci, którzy kupują).
Warto też otworzyć własny sklep, na własnej domenie. Pakując te same pieniądze w reklamy w G osiągniesz podobny efekt co tutaj.
1- Jeśli jest to twoje jedyne źródło zarobku i jeden negatyw sprawił, że sprzedaż spada prawie do zera to należy się zastanowić co robisz źle prowadząc tę firmę bo coś na pewno.
2- Jeśli uważasz, że negatyw był niesłusznie wystawiony to możesz wysłać kupującemu przedsądowe wezwanie do zaniechania działań szkodzących Twojej firmie a jeśli tego nie zrobi- możesz założyć sprawę w sądzie.
1- niekoniecznie się z tym zgodzę. Mam dwa konta na Allegro z tymi samymi produktami (meble na wymiar robione ręcznie). Na drugim koncie wszystko działa natomiast na tym w momencie otrzymania jednego negatywa polityka Allegro można powiedzieć wywaliła mnie na bruk bo jak mam dalej sprzedawać skoro moje oferty są na 54 stronie w dziale mimo allegro Ads a jeszcze odebrali mi Smart?
2- przemyślę oczywiście temat z sądem
Znalazłam zdjęcia tej pufy od kupującego i w sumie to się nie dziwię komentarzowi... mebel za prawie 300 zł nie został nawet wyszlifowany.
@Client:96810784 a to nie tak ma być? Design taki surowy jest chyba zamierzony przy meblach ze skrzynek
Nie wiem jak ma być ale zdjęcia na aukcji przedstawiają gładkie deski i zamawiając pufę zakładałabym, że właśnie takie przyjdą.
Najlepiej to się wypowiedzieć w temacie i trzymać stronę kogos, kto nie zastosował sie do opisu aukcji. Dlatego właśnie nieczytanie aukcji ze zrozumieniem przysparza problem w tej właśnie sytuacji. Zdjęcia przedstawiają pufę, która jest przechowywana w sposób odpowiedni. Ciekawe czy Pani szafa z z domu wystawiona na miesiąc na dwor na deszcz wyglądałaby jak prosto ze sklepu i czy by ją Pani w tej sytuacji reklamowala 🙂
Szafa po miesiącu na dworze byłaby napuchnięta i/lub wypłowiała i wysuszona a skrzynia ze zdjęć nie wygląda jakby jej zaszkodziły warunki pogodowe.
Ja tam nie widzę gładkich desek, dodatkowo w opisie jest mowa o sękach, mikropęknieciach jak to w naturalnym drewnie
Ja nie piszę o sękach tylko o wystających drzazgach.
Gdzie te drzazgi? 😁 ja tam widzę tylko ten gwóźdź na 1 zdjęciu w recenzji produktu
To jest subiektyna opinia, komentarz jednak dotyczy cieknącej farby która, nie nadaje się na dwor a jednak Pan ją wystawił i dziwi sie czemu tak jest. Widocznie nie zna się Pan/ Pani na drzewoe ponieważ tak się składa, że jeśli ktoś surowe drzewo wystawi na dwor to niestety wygląda to jak wygląda dlatego tez w ofercie mamy impregnaty. Nie jestem pewna czy tego dotyczy moje zapytanie ale spoko 🙂
Odnoszę się tylko do tego co napisał kupujący a w komentarzu jest, że produkt przyszedł z niezaschniętą farbą a nie że zaczęła cieknąć bo zamoczył mebel. Zdjęcia niestety potwierdzają to wszystko co napisał.
Komentarz jest taki a po telefonie do miłego Pana okazało się, ze pufa stala na dworze a nie, że przyszla mokra. Ale niestety nie mam nagrania rozmowy, bo widzę, że przydałoby się dla niektórych osób.
Wydaje mi się jednak, że piszę Pani te komentarze z nudow a nie żeby komus merytorycznie pomóc w zapytaniu.
Opinia na temat skrzynek nie jest mi potrzebna, zwłaszcza gdy nie widziała jej Pani na żywo. Jeśli moje skrzynie byłyby tak brzydkie to nie miałabym żadnego pozytywa.
Zresztą, nie o tym jest post.
Serio, osoba produkująca meble przyjęła linię obrony twierdzącą, że warunki pogodowe zniszczą obrobione i zabezpieczone farbą drewno a materiałowego obicia już nie?
Napisałam najbardziej merytoryczny komentarz ze wszystkich sugerujący rozwiązanie problemu więc proszę sobie darować przytyki.
Materiał jest wodoodporny, proszę sie nie wypowiadać na temat na który nie ma Pani zielonego pojęcia.