anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ustawić godzinę wysyłki tego samego dnia?

hm-biuro
#7 Wielbiciel#

Ktoś podpowie gdzie to ustawić? I nie rozumiem, dlaczego mimo uzupełniania statusu, Wysyłka w terminie mam 0%?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hm-biuro aby ustawić godzinę wysyłki tego samego dnia otwórz zakładkę Ustawienia dostawy. W sekcji Ustawienia godzin składania zamówień dla wysyłki tego samego dnia kliknij [ustaw godziny].
Podaj godziny wysyłki tego samego dnia dla wybranych przewoźników i dni tygodnia – możesz to zrobić również dla soboty i niedzieli. Jeśli chcesz, możesz ustawić inne godziny dla różnych dni tygodnia. W sekcji:

  • Ustawienia wysyłki tego samego dnia w zależności od miasta – podasz godziny wysyłki tego samego dnia dla metod dostawy, które nie mają zasięgu ogólnopolskiego. Dostępność tych metod zależy od lokalizacji, z której nadajesz przesyłki.
  • Ustawienia wysyłki tego samego dnia – podasz godziny wysyłki tego samego dnia dla ogólnopolskich metod dostawy.

    Kliknij [zapisz zmiany]. Gotowe!

Określone przez Ciebie godziny wysyłki tego samego dnia będą dotyczyć ofert, w których deklarujesz czas wysyłki natychmiast lub w 24 godziny.
Wygląda na to, że nie wysyłasz zamówień w deklarowanym terminie, w zakładce Skuteczność wysyłki możesz pobrać raport i sprawdzić co wpływa na ten wynik. Być może uznasz, że warto zmienić czas dostawy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika 💮autor wątku oferuje dostarczenie produktu we własnym zakresie to chyba nic nie zmieni bo system nie będzie widział przesyłek ... prawda ?.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

tu- https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy 

numer przesyłek należy wprowadzać tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/

ale widzę ,że nie korzystasz z usług przewoźników tylko dostarczasz we własnym zakresie , także nici z informacji , na której Ci zależy 

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

hm-biuro
#7 Wielbiciel#

Tal, ponieważ mam firmę kurierską, która ogarnia mi wszystkie wysyłki. Czyli nie jestem w stanie w żaden sposób już podnieść mojej jakości sprzedaży? Ze względów na gabaryty usługa SMART odpada

oznacz moderatorów

hm-biuro
#7 Wielbiciel#

Korzystam z usług kurierskich różnych firm. I numery przesyłek uzupełniane są na bierząco

oznacz moderatorów

hm-biuro
#7 Wielbiciel#

Ok, już widzę w czym jest problem i gdzie źle zaznaczyłem. Czy można usunąć cenniki dostaw? 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@hm-biuro cenników nie usuniesz , możesz tylko edytować .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@hm-biuro numer przesyłki to nie wszystko , bardzo ważny jest unikalny e-mali przypisany do transakcji .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@hm-biuro nic nie zrobisz , a stawianie na głowie wszystkiego czego dokonałeś i dziala prawidłowo po mojemu nie ma sensu .

oznacz moderatorów