Jak ustawić godzinę wysyłki tego samego dnia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ktoś podpowie gdzie to ustawić? I nie rozumiem, dlaczego mimo uzupełniania statusu, Wysyłka w terminie mam 0%?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hm-biuro aby ustawić godzinę wysyłki tego samego dnia otwórz zakładkę Ustawienia dostawy. W sekcji Ustawienia godzin składania zamówień dla wysyłki tego samego dnia kliknij [ustaw godziny].
Podaj godziny wysyłki tego samego dnia dla wybranych przewoźników i dni tygodnia – możesz to zrobić również dla soboty i niedzieli. Jeśli chcesz, możesz ustawić inne godziny dla różnych dni tygodnia. W sekcji:
- Ustawienia wysyłki tego samego dnia w zależności od miasta – podasz godziny wysyłki tego samego dnia dla metod dostawy, które nie mają zasięgu ogólnopolskiego. Dostępność tych metod zależy od lokalizacji, z której nadajesz przesyłki.
- Ustawienia wysyłki tego samego dnia – podasz godziny wysyłki tego samego dnia dla ogólnopolskich metod dostawy.
Kliknij [zapisz zmiany]. Gotowe!
Określone przez Ciebie godziny wysyłki tego samego dnia będą dotyczyć ofert, w których deklarujesz czas wysyłki natychmiast lub w 24 godziny.
Wygląda na to, że nie wysyłasz zamówień w deklarowanym terminie, w zakładce Skuteczność wysyłki możesz pobrać raport i sprawdzić co wpływa na ten wynik. Być może uznasz, że warto zmienić czas dostawy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika 💮autor wątku oferuje dostarczenie produktu we własnym zakresie to chyba nic nie zmieni bo system nie będzie widział przesyłek ... prawda ?.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tu- https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
numer przesyłek należy wprowadzać tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/
ale widzę ,że nie korzystasz z usług przewoźników tylko dostarczasz we własnym zakresie , także nici z informacji , na której Ci zależy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tal, ponieważ mam firmę kurierską, która ogarnia mi wszystkie wysyłki. Czyli nie jestem w stanie w żaden sposób już podnieść mojej jakości sprzedaży? Ze względów na gabaryty usługa SMART odpada
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Korzystam z usług kurierskich różnych firm. I numery przesyłek uzupełniane są na bierząco
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, już widzę w czym jest problem i gdzie źle zaznaczyłem. Czy można usunąć cenniki dostaw?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hm-biuro cenników nie usuniesz , możesz tylko edytować .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hm-biuro numer przesyłki to nie wszystko , bardzo ważny jest unikalny e-mali przypisany do transakcji .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hm-biuro nic nie zrobisz , a stawianie na głowie wszystkiego czego dokonałeś i dziala prawidłowo po mojemu nie ma sensu .