Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, omyłkowo przesyłkę SMART (Inpost) wygenerowałem w rozmiarze A, a potrzebuję B, więc muszę nadać nową przesyłkę, jak anulować tą w rozmiarze A? Inpost przesyła komunikat:
Zgłoszona przez Ciebie przesyłka dotyczy usługi Allegro Smart!
Jest to usługa, dla której nie przysługuje zwrot środków za niewykorzystaną etykietę.
Kiedyś można było to zrobić ręcznie, ale przycisk jest zacieniowany i nie można w niego kliknąć.
@Zofartshop Czy kiedy generujesz nową poprawną etykietę naliczane są dodatkowe koszty?
A czy opłata za wygenerowanie przesyłki powinna być od razu widoczna w kosztach?
@Zofartshop z uwagi na problemy w synchronizacji systemów opcja anulowania etykiety została zdezaktywowana i nie będzie już dostępna, dlatego w tej sytuacji jeśli błędnie wygenerowałaś etykietę, możesz nadać kolejną, tym razem poprawną i reklamować tę, która nie została wykorzystana.
A jak ją można reklamować? Jest jakiś formularz?
@Zofartshop jasne, wszystkie formularze znajdziesz na tej stronie Inpost.