Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący twierdzi że paczka nie dotarła. Wysłana Allegro DPD Smart. W statusie jest że paczka odebrana. Kurier twierdzi że dostarczył i że był podpis na tablecie. Co robić? Reklamacje do DPD złożyłem, ale to długo trwa. Kupujący otworzył dyskusję. Czy zwrócić pieniądze za zakupy kupującemu? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Poinformuj klienta, że złożona przez niego reklamacja Tobie, wymaga dalszych procesów, wyjaśnień z przewoźnikiem, w związku z czym przedłużasz czas jej rozpatrzenia o co najmniej 30 dni, aż do chwili uzyskania stanowiska firmy spedycyjnej. O dalszychy krokach będziesz informował.
Możesz też zasugerować by kupujący sprawdził czy paczki nie odebrał, a później zapomniał przekazać, któryś z domowników, sąsiadów, bądź pozostawiono ją w skrzynce pocztowej (jeśli miała by szansę wejść).
Możesz też uznać reklamację i oddać kasę od razu, jeśli tak ufasz klientowi.
To tyle co mi na szybko wpadło do głowy, ale to Twój biznes i Twoje decyzję.
Coś mi tu śmierdzi... By podpis na tablecie- serio??? Ostatnimi czasy o odebraniu paczki dowiaduję się z maila od firmy kurierskiej, po czym gnam do drzwi sprawdzić czy paczka tam jest. Podpis - od lat chyba tylko poczta go na mnie woła. No chyba, że coś się w ostatni miesiąc zmieniło albo jakiś wyjątkowy kurier tam lata. Bo u mnie kurier uważa ze położenie paczki na progu bez nawet zadzwonienia do drzwi = jej odebraniu.
Ty odpowiadasz za towar do momentu odbioru i jeżeli masz pewność i dowody że dotarła to odrzuć jego reklamację,jeżeli masz wątpliwości dogadaj się z kupującym i albo wyślij nowy towar albo zwróć środki.