Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał przesyłki zakupionej z opcją Allegro Smart. Oczywiście nie miał naliczonych kosztów wysyłki. Kto w takiej sytuacji ponosi koszt za zwrot paczki i jak jest wysokość tego kosztu? Klient chce aby ponownie mu wysłać lub anulować zamówienie i kupi jeszcze raz. Nie wiem zatem czy powinno się zwrócić koszt tylko towaru czy potrącić koszt zwrotu.
@Juustysia a jaka metoda transportu. Przeważnie powrót jest darmowy. Niech kupujący odstąpi od kupna i kupi ponownie.
Paczka była nadana do paczkomatu
No i ma zwrot za darmo.😁 Jeżeli odstąpi od umowy zakupu musisz zwrócić tyle ile zapłacił kupujący nie możesz nic pomniejszać.
Ponosi on ale ze Smartem i tak ma za darmo.
@Juustysia Zwrot InPost jest darmowy. Klient może zapłacić za ponowne nadanie, wtedy wyślesz. Może też kliknąć Zwrot w zakładce moje zakupy i kupić towar ponownie.
Dziękuję