Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od rana mam ogromny problem z nadaniem przesyłki smart poprzez Pocztex48. Paczka została normalnie nadana, pojawił się numer przewozowy,
ale w nowej zakładce "Obsługa zamówień ->Zamówione przesyłki" nie wyświetla się nic, tak jakby paczka nie została powiązana, stąd też nie mogę wydrukować etykiety.
Numer zamówienia - c58c2510-642f-11ed-b78a-23333b7cd930
Numer przewozowy paczki - Poczta Polska 00159007738223227888
@kajakowo_net Sprawdzamy już ten problem, więc wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły.
@kajakowo_net czy numer paczki podpiął się do zamówienia? Zamówienia od kupujących -> Szczegóły?
Właśnie o to chodzi, ten numer podpiął się do zamówienia, ale nie mam możliwości wydruku etykiety. W obsłudze zamówień kompletnie nie widać tej przesyłki
@kajakowo_net Dziękuję, otrzymasz od nas etykietę dla tej przesyłki w wiadomości mailowej. Gdyby się tak nie stało do jutrzejszego poranka, napisz proszę ponownie, będę działać dalej.
Super. Mam nadzieję, że wszystko się uda ogarnąć do poranka!
I jak sytuacja? Na mailu niestety nie otrzymaliśmy żadnej etykiety
@kajakowo_net To niedobrze, ale w takim razie zadziałamy inaczej 🙂 Sprawdź proszę centrum wiadomości.