anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wydrukować etykiety Pocztex48

MAMY ROZWIĄZANIE!
kajakowo_net
#7 Wielbiciel#

Od rana mam ogromny problem z nadaniem przesyłki smart poprzez Pocztex48. Paczka została normalnie nadana, pojawił się numer przewozowy,
ale w nowej zakładce "Obsługa zamówień ->Zamówione przesyłki" nie wyświetla się nic, tak jakby paczka nie została powiązana, stąd też nie mogę wydrukować etykiety.

Numer zamówienia - c58c2510-642f-11ed-b78a-23333b7cd930

Numer przewozowy paczki - Poczta Polska 00159007738223227888

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kajakowo_net Sprawdzamy już ten problem, więc wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kajakowo_net czy numer paczki podpiął się do zamówienia? Zamówienia od kupujących -> Szczegóły?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kajakowo_net
#7 Wielbiciel#

Właśnie o to chodzi, ten numer podpiął się do zamówienia, ale nie mam możliwości wydruku etykiety. W obsłudze zamówień kompletnie nie widać tej przesyłki

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kajakowo_net Dziękuję, otrzymasz od nas etykietę dla tej przesyłki w wiadomości mailowej. Gdyby się tak nie stało do jutrzejszego poranka, napisz proszę ponownie, będę działać dalej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kajakowo_net
#7 Wielbiciel#

Super. Mam nadzieję, że wszystko się uda ogarnąć do poranka! 

oznacz moderatorów
kajakowo_net
#7 Wielbiciel#

I jak sytuacja? Na mailu niestety nie otrzymaliśmy żadnej etykiety

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kajakowo_net To niedobrze, ale w takim razie zadziałamy inaczej 🙂 Sprawdź proszę centrum wiadomości. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów