anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wygenerować etykiety ani zamówić kuriera dpd wysyłam z allegro

inoxcompany
#2 Obserwator#

Przy nadawaniu przesyłki pojawia się komunikat "

Błąd przetwarzania

Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego"

POMOCY!

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@inoxcompany Jeżeli przewoźnik nie obsługuje danego kodu pocztowego, niestety nie jesteśmy w stanie pomóc. Skontaktuj się z kupującym w celu ustalenia innej formy dostarczenia towaru.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

inoxcompany
#2 Obserwator#

Witam. Przewoźnik obsługuje ten kod pocztowy. A więc wina błędu leży po stronie allegro.

Wcześniej miałem zamówienie od  innego klienta i była identyczna sytuacji - wówczas klient anulował zamówienie więc nie było tematu. Teraz sytuacja się powtarza.

Czyli po wprowadzeniu przesyłek allegro dpd smart jeszcze ani jednej nie wysłałem bo w 2 zakupach wypada ten sam problem.

Może ja czegoś nie zaznaczyłem w opcjach konta.

Wybrałem metody dostawy i wskoczył smary, jednak na 2 zamówienia allegro dpd smart nie mogę wysłać ani jednego.

Czy oprócz zaznaczenia metod dostawy wymaganych do otrzymania opcji smart należy coś jeszcze zrobić w ustawieniach konta żeby móc nadawać przesyłki narzędziem wysyłam z allego ???

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@inoxcompany Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

inoxcompany
#2 Obserwator#

e92336a0-5b4a-11ed-ab7d-a7a418932807

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@inoxcompany Udało nam się ustalić, że przyczyną problemu jest błąd w Twoim kodzie pocztowym, wpisanym w książce adresowej - tutaj. Właściwy kod: 31-932. Po zmianie problem powinien ustąpić.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

BAKERMANN
#7 Wielbiciel#

Trafiony zatopiony 🙂 Dziękuję za pomoc. zmieniłem kod na poprawny i przesyłka ruszyła.

oznacz moderatorów