Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dla podjazdów numer:
- 20240603730082
- 20240603733552
kurier DPD odmówił odbioru wszystkich przesyłek z komentarzem "tego jest za dużo, nie odbiorę tyle". W związku z tym bardzo proszę o wyłączenie nieodebranych przesyłek z tych podjazdów z jakości sprzedaży oraz informację jak mogę reklamować odbiór?
@rolfa niezrealizowany podjazd możesz reklamować bezpośrednio u przewoźnika. Jeśli chodzi o wykluczenie zamówień z jakości, możemy to zrobić jeśli mamy potwierdzenie, że podjazd nie odbył się z winy przewoźnika (czy masz wiadomość od Kuriera?) oraz zamówienia powinny mieć status "opóźnione".
Podjazd odbył się, ale kurier nie odebrał wszystkich paczek które na nim były.
Nie rozumiem, czy nie wystarczy zobaczyć na zamówionym podjedzie ze do odebrania było X przesyłek, a zostało odebrane Y przesyłek? Bądź w pojedynczych zamówieniach, że jedna przesyłka z zamówienia została odebrana, a druga nie?
Swoją drogą ciekawe jak przewoźnik dostarczy przesyłkę za pobraniem, która składa się z dwóch paczek, a odebrał tylko jedną?
Gdzie mogę znaleźć informację o statusie "opóźnione"?