anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

niepoprawne rozliczanie przesyłek w ramach Smart

enersoncompl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, proszę o informację jak poprawnie rozliczać wysyłki w dropshippingu. Otóż część dystrybutorów nie akceptuje wysyłek na naszych listach przewozowych, generowanych bezpośrednio z Allegro. Wówczas podajemy dane dostawy (razem z unikalnym adresem email klienta oraz numerem telefonu) i dystrybucja wysyła towar na swoich listach, my jedynie wklejamy nr listu do Allegro (żeby klient mógł śledzić przesyłkę). Niestety w takim przypadku dostajemy informację, że niepoprawnie rozliczamy przesyłki w ramach Allegro Smart. Czy jest na to jakiś sposób?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@enersoncompl wracam z informacjami. Przeanalizowaliśmy zamówienie, do którego przesłałeś zrzut. Wszystko wskazuje na to, że zawiodło coś na linii pośrednik - Inpost. 
Ponieważ etykiety zostały zanonimizowane przez InPost, nie jesteśmy w stanie powiedzieć co dokładnie stanowi problem, natomiast coś jest nie tak w sposobie nadawania przesyłek przez dystrybutora.

W tej sytuacji, ponieważ problem nie powstał po naszej stronie, nie otrzymaliśmy informacji o numerze przesyłki do tego zamówienia, nie jesteśmy w stanie pomóc.
Poproszę Cię o kontakt z dystrybutorem, mam nadzieję, że to pozwoli nadawać Ci w przyszłości przesyłki w taki sposób, aby były rozliczane z nami. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów