Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, firma DPD poinformowała o nowej liście towarów bezwzględnie zabronionych do przewozu krajowego i międzynarodowego od dnia 01.07.2024 r. Na tej liście znalazły się m.in. telewizory, których wielkość przekracza 37 cala. Informacja widnieje także na głównej stronie DPD w zakładce dokumenty. Natomiast nikt nie potrafi powiedzieć nic więcej w tym temacie, zarówno kurierzy, jak i oddziały DPD nie potrafią udzielić żadnej informacji. Także Allegro nabiera wody w usta ani nie podaje żadnej informacji w tym zakresie. Co dalej w związku z tym np. ze Smartem? Czy wie ktoś coś więcej w tym temacie?? Jak to w praktyce może wyglądać? Czy naprawę przez DPD nie będzie już możliwe nadanie telewizorów powyżej 37 cali? Wydaje się to trochę absurdalne...
@Premium-Sale24 możesz nadawać wszystko co chcesz do czasu jak będzie reklamacja 😄
Widziałem jak kurierzy przewożą przesyłki i wcale nie dziwię się DPD, że nie chcą brać takiego asortymentu do przewozu.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
do dzieła, macie co wyjaśniać
@Premium-Sale24 wczoraj skontaktowałeś się w tej sprawie z Doradcami, pytanie zostało przekazane do działu zajmującego się logistyką, poczekaj proszę na odpowiedź. Otrzymasz ja w wiadomości e-mail (sprawa nr 43073121).
Do dziś bez żadnej informacji. Nikt nic nie wie i nikt nie potrafi udzielić żadnej informacji. Ale to jest porażka...
@Premium-Sale24 przepraszam, że jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi, dopytuję o to.
Natomiast zmiany w regulaminie przewoźnika zazwyczaj dotyczą też umów z Allegro, więc najprawdopodobniej, aby zachować Smart! będziesz musiał zmienić cennik dostaw i udostępnić dla takich przedmiotów przewoźnika, który będzie mógł obsłużyć takie przesyłki.
Tutaj znajdziesz listę metod dostawy, które kwalifikują się do oznaczenia Smart!
więc najprawdopodobniej, aby zachować Smart! będziesz musiał zmienić cennik dostaw i udostępnić dla takich przedmiotów przewoźnika, który będzie mógł obsłużyć takie przesyłki.
Tutaj znajdziesz listę metod dostawy, które kwalifikują się do oznaczenia Smart!
@Premium-Sale24 jak widzisz to twój problem, że allegro nie potrafi współpracować z przewoźnikami
Proszę wybaczyć, ale tę odpowiedź traktuję w kategoriach kabaretu. Mija kolejny dzień, a Allegro nie potrafi ustalić podstawowej rzeczy, która jest elementem ich własnej oferty SMART! Naprawdę wysłanie linka do metod dostaw kończy dla Was temat? Ponadto każdy konsultant powtarza, że skontaktuje się z DPD i wróci z odpowiedzią. Rozumiem, że każdy napisał maila do DPD i czeka na odpowiedź, a w związku z tym, że pewnie nie dostali żadnej, to już nikt nie raczył mi odpowiedzieć. Skoro w taki sposób jest to załatwiane, to tylko pogratulować metod działania. To jest tak żenujące i nieudolne, że brak słów.
@Premium-Sale24 przepraszam, że czekałeś na odpowiedź!
Otrzymałam informację, że zmiana o której piszesz nie dotyczy umowy Allegro. Jeżeli wysyłasz przesyłki tylko na naszej umowie, nie masz czym się martwić, dalej możesz wysyłać takie paczki. Jeżeli masz swoją umowę z przewoźnikiem, powinieneś skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym w DPD.