Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
zmiana systemu do wysyłania przez Allegro nieźle namieszała... Pytanie jak w temacie:
Nowe wysyłaj z Allegro - jak pobrać wygenerowane wcześniej etykiety DPD? Gdzie można znaleźć dostęp do nich?
Z góry dziękuję za pomoc.
też chce poznać odpowiedź na to pytanie
i
co zrobić w sytuacji jak wygenerowana/wydrukowana etykieta w starym systemie jest nieczytelna i kurier żąda wydruku nowej bo nie może zeskanować przesyłki?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy ktoś raczy udzielić odpowiedzi na pytania w tym wątku? Czy zwyczajowo głowa w piasek? Też mam te same problemy.
Konkretne pytanie: Czy nie można przywrócić korzystania ze starego wypełniania "wysyłam z allegro"? Przecież można dalej udostępnić dwie wersje jednocześnie
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego nas olewacie? Gdzie są odpowiedzi do zadanych pytań? Narobiliście bałaganu i teraz nawet nie raczycie udzielić jakichkolwiek informacji. CZAEKAM NA ODPOWIEDZI.
Bardzo chętnie tez się dowiem i równie jak zmienić adres odbioru (oznaczenie "zmień" jest nieklikalne) i jak wyznaczyć godzinę odbioru jak to było w poprzednim formularzu kurier UPS.
Cześć, szczerze mówiąc nie wiem, kto zatwierdził tak tragiczną zmianę jak nowe wysyłam z allegro.
Brak możliwości pobrania ponownie wygenerowanych etykiet. Monotonne dodawanie przy każdej paczce wymiarów zamiast obiecanych szablonów. Wpisywanie numeru konta za każdym razem, gdy paczka jest za pobraniem. Nowe rozwiązanie jest po prostu tragiczne. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To jest świadome działanie na szkodę sprzedawców. Moderatorzy ci wiele na ten temat nie powiedzą, bo przecież nie przyznają, że Allegro chce wykosić wielu sprzedawców i w ich miejsce wepchnąć własny sklep.
Również chętnie się dowiem. Mam do wysłania 80 przesyłek przy próbie pobrania etykiet wywaliło mi stronę. Mam teraz wchodzić w szczegóły każdego zamówienia i pobierać ręcznie? Pół dnia roboty...
U mnie przy próbie wygenerowania listów dla 12 zamówień pojawia się komunikat:
"Błąd przetwarzania Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki:... "
Cokolwiek znaczu "wybrana paczka", bo nie mam pojęcia która, system nie wskazuje, nie da się wydrukować tych popranie zamówionych... Wcze sniej w starej wersji można było oddrukować te bez błedów i poprawić te, które z którymi był problem.
Dodatkowo czy na poziomie rejestracji lub wypełniania formularza po zakupie przez kupujących nie można bardziej restrykcyjnie podejść do wypelniania danych. Często numer budynku jest napisany ciągiem z nazwą ulicy, kody pocztowe nie są poprawne, sprzedający ma się domyslać co zamawaijący miał na myśli. te błędy powinny być wyłapywane na poziomie składania zamowień przed dokonaniem zapłaty, wtedy listy przewozowe generowałoby się znacznie płynniej.
Czekamy na wskazówki i pomoc.
@ARNOLD-II nie oczekuj pomocy
bo jej nie dostaniesz
allegro wysypało się na etapie swojej aplikacji
błędów nie naprawiło
Dostałem odpowiedź co do szablonów oraz ponownego drukowania etykiet.
"Odpowiadając na pierwsze z Pana pytań, tak, na ten moment nie ma niestety dostępnych szablonów. Istnieje możliwość nadania 20 zamówień jednocześnie, zaznaczając je zbiorowo, natomiast również konieczne jest uzupełnienie danych przesyłki.
Jeżeli przeszedł Pan już pełny proces, to proszę kliknąć Drukuj na zielonym pasku, a następnie Etykiety."
Gdy odpisałem że ten sposób na drukowanie etykiet nie działa otrzymałem kolejną odpowiedź...
"Jesteśmy świadomi, że etykiety w ten sposób nie drukują się prawidłowo i działamy nad rozwiązaniem problemu.
W celu wydrukowania etykiety proszę wejść w szczegóły zamówienia klikając przycisk "szczegóły" przy konkretnym z nich.
W szczegółach będzie lista przesyłek i przy nich będzie przycisk "drukuj etykietę", który działa prawidłowo."
Także powodzenia przy klikaniu każdej pojedynczej przesyłki w razie ewentualnego wywalenia strony jak w moim przypadku...
Również jestem ciekaw gdzie można pobrać etykiety, w dniu dzisiejszym problem nadal aktualny. A widzę, że brak konkretnych odpowiedzi od allegro, od nas wymagają w *** a sami nic nie robią żeby sprzedawcą ułatwić. Wiecznie coś zmieniają a z każdą zmianą zamiast lepiej jest coraz gorzej
Jedyne co się zmieniło ostatnio- kwota ubezpieczenia i kwota pobrania są takie same, wcześniej musieliśmy poprawiać przy każdej pobraniowej przesyłce kwotę ubezpieczenia- powiększać o wartość kosztu transportu doliczanego do zamówienia.
Zgłaszałam mailowo osobiście listę co najlmniej 6 tematów do poprawy w chwili wyłączenia starego narzędzia wysyłkowego , na razie rozwiązali jeden... 😞
osiwieć idzie....
Ponawiam zapytanie:
Jak pobrać wygenerowane wcześniej etykiety DPD ? Gdzie można znaleźć dostęp do nich ? Z góry dziękuję za pomoc.
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/zamowienie/ (tutaj podajesz numer zamowienia)
Niestety każde zamówienie trzeba osobno
Przybywam do Was z odpowiedzią, ale niestety nie mam dobrych wieści. Ta opcja jest jeszcze niedostępna. Jak się pojawi, na pewno Was o tym poinformujemy.
Mijają kolejne dni, miesiące a allegro nadal z systemem w lesie. Wprowadziliście rozwiązanie, które wywala błąd za błędem, zajmujecie się zmianami wyglądu kolejnych to zakładek, tymczasem ta, która jest najważniejsza czyli odpowiedzialna za wysyłkę paczek nadal nie działa poprawnie, ba! działa nawet coraz gorzej. Sprzedający potrzebują konkretnych narzędzi i konkretnych dat. Przyznanie się do błędu i wprowadzenie starej wersji byłoby najrozsądniejszym rozwiązaniem. Zapewnianie nas, że allegro nie wprowadzi nowego WzA zanim nie będzie w pełni gotowe było jawnym kłamstwem i niesamowicie wpłynęło na atrakcyjność tego rozwiązania, rzecz jasna negatywnie.
A to wszystko tylko jednego dnia @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Jak nadawać paczki, skoro nawet etykiety pobierają się po 5 minutach od przyciśnięcia przycisku? Czy macie jakiekolwiek rozeznanie w prowadzeniu sprzedaży przez internet? Plujecie nam w twarz i mówicie "spokojnie to tylko lekki deszczyk", po czym dajecie nam parasol bez materiału.