Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
zmiana systemu do wysyłania przez Allegro nieźle namieszała... Pytanie jak w temacie:
Nowe wysyłaj z Allegro - jak pobrać wygenerowane wcześniej etykiety DPD? Gdzie można znaleźć dostęp do nich?
Z góry dziękuję za pomoc.
Chyba należy się podwyżka dla zarządu, za zatwierdzanie takich wspaniałych rozwiązań.
Może jeżeli Wasi technicy i informatycy nie potrafią tego zrobić, to zatrudnijcie do tego kompetentne osoby, ponieważ taki projekt wypuszczony na największą platformę sprzedażową w Polsce to istne nieporozumienie. Ręczne pobieranie etykiet, bo wyskoczy losowy błąd, potem brak możliwości pobrania ich zbiorowo i zamówienia zbiorowo kuriera. Oczywiście 3/4 wiadomości jest pomijane i odpowiadacie wybiórczo na to co akurat Wam pasuje.
Nieprawidłowe adresy odbiorców, gdzie reguła do podania numeru domu w osobnym okienku to 2 minuty pracy, brak liczby zamówionych przedmiotów w przypadku jednego artykułu. Listy wysyłkowe w WzA trzeba za każdym razem otwierać, aby zobaczyć co było zamówione. Faktycznie dużo nam pomogliście tą zmianą.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Miesięcznie Allegro doi nas przy pomocy coraz wyższych prowizji, ale aktualnej pomocy i rozwiązań, które byłyby tego warte jest coraz mniej. Skupiacie się na szkoleniach, które nie mają żadnego odbicia w rzeczywistości, bo na szkoleniu nie ma informacji co zrobić, jeżeli nie można nadać etykiet. Uczycie jak sprzedawać więcej, tylko jak nadawać więcej, skoro narzędzia do tego przeznaczone wydłużają ten czas kilkukrotnie, z 5 minut robi się 30 przy zaledwie kilku paczkach. Brak szablonów, błędne adresy, brak czytelnej listy, brak liczby elementów to tylko czubek góry lodowej. Miliony miesięcznie i brak 5000zł na działający system.
@kwiatuszekpaw bardzo mi przykro, że masz problemy z nadaniem przesyłek w nowym Wysyłam z Allegro. To narzędzie jest rozwijane i wkrótce funkcje, których w nim brakuje (m.in. mechanizm zbliżony do szablonów, lista nadanych przesyłek).
Jeśli chodzi o przesłane przez Ciebie zrzuty, to abym mogła zgłosić te problemy potrzebuję numery zamówień, przy których wystąpiły.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Problem ten występuje przy każdym dzisiaj złożonym zamówieniu oraz przy końcowym zamawianiu podjazdu kuriera. O tym, że narzędzie jest rozwijane słyszymy od początku roku, tymczasem kompletnie żaden element, tego niedziałającego systemu nie został zmieniony. Rozumiem, że nie od razu zbudowano Rzym, ale to nie jest nawet bliskie Sosnowca. Nie dostaliśmy od Was żadnych konkretów, nie mamy nawet pewności, czy to co wypuścicie nie będzie jeszcze gorsze. Jak mamy się czuć w takiej sytuacji wpierani przez allegro jako tak naprawdę podstawa tego serwisu.
@kwiatuszekpaw przepraszam, że czekasz na odpowiedź! Aby dział techniczny mógł zweryfikować problem potrzebują informacji konkretnie których zamówień dotyczą poszczególne komunikaty.
Czy mogę poprosić Cię o podanie numerów zamówień i wskazanie komunikatów, które się pojawiają?