Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostaliście już tą wiadomość?
Allegro wprowadza obowiązek dodania Smart! dostawa kurierem.
Nie mam tej usługi, ale mam Paczkomaty, PWR i Allegro Polecony.
Nie kalkuluje mi się wprowadzanie usługi kurierskiej w Smart!, ponieważ obecnie mam zwykłego DHL (z góry i pobranie).
Monopol może wszystko, wiem o tym.. Nie uważacie że to niesmaczny żart (dla tych, którym się to po prostu nie opłaca) ?
Ile wychodzi dopłat do takiej usługi (pomijając foliopaki itd) ?
....no to właśnie u nas jest tak, że na 237 od początku roku 27 kurierskich, to chyba coś nie tak z tymi statystykami
@mr_oma @mikeza @woozcarnia potwierdzam u mnie kurier 12 % 🙂
u mnie to samo, nawet jak była funkcja SmartKurer Inpost, większość wybierała paczkomat proporcja 70 do 30%
@mr_oma @mikeza @woozcarnia kostas11
Ja jestem z Pocztex-em , mam kilka w miesiącu , problemów nie widzę . Pomimo ,,smarta na Pocztex ,, i tak z kurierek Inpost bez smarta kładzie Pocztę , nie wspominając o Paczkomatach .W 2019 roku Poczta i Inpost tak mniej więcejbyło 50/50 a teraz tak się zaczęło z pandemią 80% zabiera p. Brzoska , bywają dni ,że 100% . Tak ,że dla mnie to żadne zmiany , no chyba ,że wróci smark na kurierki Inpostu.
regularnie przeprowadzamy wewnętrzne badania pod kątem satysfakcji i oczekiwań klientów.
I co? Zadowoleni są z Allegro za drenowanie kieszeni sprzedających?
@pulkownik66 to badania niezależne 🙂
Według badania KANTAR z października 2020 roku. InPost Paczkomaty 24/7 używane są przez 85% kupujących w sieci.
@mr_oma A kiedy ktoś wreszcie zadba o satysfakcję i oczekiwania sprzedawców? Co my tylko od zarabiania kasy dla allegro bez żadnego prawa głosu? Mamy się godzić na wszystko co wprowadzanie "dla dobra kupujacych"
Dobra nauczka dla nich to odejście ok 10 % sprzedających w ciągu b/r i wejście konkurencyjnego serwisu
...standardowa odpowiedź allegro na takie pytania to:
allegro w żaden sposób nie ingeruje w decyzje ekonomiczne sprzedawców ani ich politykę cenową, a wprowadzone dla dobra kupujących zmiany , odpowiadają na potrzeby naszych klientów, które poznajemy dzięki rzetelnym i regularnym badaniom rynku...ablababla bembelebembe
Tylko do cholery zapominają, że to właśnie MY, sprzedający jesteśmy ich klientami, a kupujący są naszymi klientami
No właśnie to sìę nazywa kr......m
i ignorancja czy [edycja] pozwalają na takie zagrywki
Masakra coś nie tak w tym mocno demokratycznyo-zachodnim kraju
Chyba że PRL wraca ????
@woozcarnia sytuacja na allegro przypomina trochę KRLD. Naród bieduje, ale się cieszy, bo w końcu kraj i ich przywódca wszystko robi dla narodu. Analogia wypisz wymaluj jak na tym portalu. Sprzedawcy mogą dziadować, bo w końcu wszystko dla dobra ogółu, w sumie mogą przecież pracować za darmo, niech się przysłużą systemowi 🙂
Normalnie rynek powinie ich rozliczyć
Oczywiście nie będzie to plajta od razu ale spadek zysków z [edycja] nastąpi .
**piiip** jest korekt szkoda że u nas się nie przyją
Też mają 11 % prowizji ale co tydzień promocje np. Tylko 1 zł.prowizji od 50 artykułów i za tydzień znowu
A oni nic tylko kraść i kraść
Zobaczymy co to przyniesie
Niech kradną może ktoś kiedyś ich rozliczy
Nikt ich nie będzie.żałowal
@WIECZOREKPL e b a y? - uważaj, to jest słowo zakazane 😉
to się po prostu zrobi portal dla takich co mają milionowe obroty miesięcznie...no i pa, założymy sobie stacjonarny sklep i może jakąś stronkę znowu...a i tak głównie żyję z usług..
...a kupować będę dalej ;), kupować ze smarkiem i odsyłać, kupować i odsyłać, kupować i odsyłać...i odsyłać...yłać...ać..:)
zastanawiałem się jak się komukolwiek opłaca wystawiać cokolwiek na sztuki w cenie poniżej 2 pln 🙂
Nie opłaca się
@woozcarnia prawda jest taka, że w przypadku smarta allegro wylało dziecko z kąpielą. Pomysł nie był zły, ale realizacja dużo gorsza. Dla przykładu masa darmowych zwrotów i zakupów tylko, żeby przekroczyć daną kwotę. To są tak po prawdzie głównie straty finansowe dla portalu, który musi to pokryć. Proste, że finalnie te koszty są przerzucane na nas - sprzedawców.
@mikeza święta prawda...ale jak to im na fejsbuku napisaliśmy z rzeszą ludzi, to odpowiedź była jedna...bla bla dla dobra klienta, blaaaa...nie ingerujemy, blaablabla..statystycznie, a badania pokazują...blaaaa
A statystycznie wychodzi na to, że jak w całym zeszłym roku na ponad 2700 dowolnych przesyłek allegro mieliśmy 4 zwroty, bo faktycznie ktoś się rozmyślił, to już tylko w lutym tego roku mieliśmy 7, ewidentnie dobieranych do 40 pln...
Pewnie to zależy też sporo od asortymentu itd, ale raczej mniejszość sprzedaje agd lub złoto
No bo nasz klient ( sprzedawów ) to nasz pan ale my dla allegro to już nie my ... to tylko masa do prodùkcji ich % zysków ...ile ??? Na czym zysku...o a tam ...też weżniemy...
na wysyłce o proponuje zarządowi tej spółki o nazwie firma Allegro..a może na odpowiedzi na zapytania też 9 % a co tam ...a kto niby ma odpiwiadać na wasze pytania ...
No to ok. Masz pytanie płać..
Tak też zrobicie ..to zróbcie
To będzie wasz koniec
Drogie Allegro , zamiast wprowadzać wciąż nowe, utrudniające nam życie pomysły , zapewnijcie nam małą stabilizację w tych trudnych czasach , niech chociaż aplikacja Allegro Sprzedaż działa normalnie ,bo od miesiąca jej praktycznie nie ma . Taką polityka jaką obecnie uprawiacie , strzelacie sobie w kolano . Obciążenia dla sprzedawców przełożą się wkrótce na kupujących , zaczną odchodzić i co wtedy?