anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po sprzed. przedm. nie mogę nadać go przez Allegro - In Post. Wysk. komunikat - brak tokenu dostępu

coin9
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@coin9 Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

coin9
#7 Wielbiciel#

 

822f8f22-66b6-11ee-8260-77f5b5733a57

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@coin9 Jeśli nie masz umowy własnej z InPost, zaloguj się do managera paczek, używając konta Allegro i zaimportuj przesyłki, a następnie je nadaj bezpośrednio na stronie InPost.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@coin9 a masz umowę z InPostem ? jak nie, to nie nadasz z poziomu allegro, musisz importować do menadżera paczek 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów