Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymaliśmy zamówienie, 10 minut później wygenerowana etykieta,paczka spakowana, jedziemy na pocztę, a tam dowiadujemy się ,że taka etykieta i numer przesyłki nie istnieją. (PX6419575169). Co w takim wypadku? Poczta mówi ,że oni nie mają takiej etykiety i to wina allegro. Klient ma opóźnioną przez to wysyłkę o co najmniej jeden dzień - zakładając,że problem zostanie rozwiązany. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dodam ,że numer przesyłki był też wpisywany z ręki przez pracownicę poczty i system nadal na poczcie go nie widział.
@Epical Cześć. 🙂 W trackingu paczka jest widoczna: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=PX6419575169 i została utworzona o godzinie 14:44. Być może na poczcie byłeś wcześniej, zanim jeszcze system zarejestrował paczkę?
Niestety nie, na poczcie byliśmy o 15:30. Jutro z rana podejmiemy kolejną próbę, niestety poczta otwarta jest tylko do 16.00
@Epical przerobiłem to kiedyś , skończyło się na ponownym generowaniu etykiet i drugim pliku , nikt nie wie do tej pory jaka była przyczyna .
Dzięki za informację. Jutro dam znać jak to się skończyło. Szkoda że wina nie leży po naszej stronie , a kupujący i tak będzie miał do nas pretensje, nie do allegro czy Poczty Polskiej:/
@Epical a we właściwej wybranej placówce byliście?
Tak, zawsze nadajemy w jednej i tej samej. Czasem zawozimy do innej, ale to nie ma znaczenia, bo etykiety przechodzą na wszystkich, mimo że wskazuje się jedną konkretną:/
@Client:44052296 obecnie nie ma znaczenia wskazany punkt Poczty. Przynajmniej przy WzA czy Apaczce.