Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z nadaniem paczek poprzez DPD, pojawia się komunikat "Błąd przetwarzania - Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego"
Aktualnie dotyczy to jednego zamówienia,
Z DPD musisz podpisać umowę na obsługę twojego kodu jak nie mają go w bazie. Jest to umowa w formie B2B co mocno ułatwia sprawę i obniżą koszta wysylek. A też możesz skorzystać z innego przewoznika. No chyba że na AL dodałeś wysyłkę z DPD. Ogólnie jeśli przesyłkę nadajesz z swojej miejscowości i DPD obsługuje ja a nie obsługuje Kodu kupującego zgłaszasz ten fakt do działu reklamacji DPD i robią indywidualna dostawę.
dziękuję za pomoc, ale chyba jeśli nadaję przez Allegro, to nie powinni dopuszczać do sytuacji w której Klient wybiera przesyłkę przewoźnika który nie obsługuje jego lokalizacji?
Może jest znów jakaś awaria?
Czy ktos też ma dzisiaj taki problem?
Mam ten sam problem, wysyłam już od ponad roku i nie było problemu. Napisałam do allegro ale jak do tej pory bez odpowiedzi.
@kowalskadosia czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja i przesłać zrzut ekranu, na którym widać ten komunikat?
@STANDBY-SHOP nie, nie mieliśmy dziś awarii jeśli chodzi o nadawanie przesyłek dla DPD. To od Ciebie zależy jakie metody dostawy oferujesz w swoich ofertach, więc jeśli nie możesz nadać przesyłki ze swojego kodu pocztowego, to nie powinieneś jej w ogóle udostępniać kupującym w ofertach.
Mogę nadać przesyłkę z mojego kodu pocztowego, gdyż robię to od lat.
Problem dotyczy kodu pocztowego odbiorcy i stąd moja sugestia.
Sprawdź kod pocztowy na stronie https://kody.poczta-polska.pl/
Pewnie kupujący podany ma nieaktualny nr PNA i stąd ten błąd.
dziękuję, udało się.