anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prowizja Usługi Smart, zwrot klienta i brak zwrotu w ramach Usługi Allegro Smart

DirtyErnie
#2 Obserwator#

Witam,

 

Nie widziałem jeszcze takiego tematu.
Problem dotyczy zwrotu za usługę Allegro Paczkomaty InPost - w ramach Usługi Allegro Smart. Z tego co widzę allegro nie zwraca tej prowizji gdy produkt zostaje zwrócony od kupującego, bo jest to traktowane przez nich jako "usługa dodatkowa". W efekcie przy przykładowej liczbie zamówień 1000szt i ich zwrocie jestem winien allegro min. 999zł i będzie to opłata na ich zasadzie bezzwrotna.
Rozmawiałem na czacie z pracownikiem to tylko zasłaniał się odpowiedzią, że "prowizję można uniknąć jeśli spełni się określone warunki". Wszystko ładnie pięknie, ale to jest tylko w 
przypadku szybkiej wysyłki, której nie jestem w stanie zagwarantować. Czy ktoś wie czy sprawą zajął się już UOKiK lub inny urząd?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Usługa wysyłki została wykonana, opłata 0.99 pobrana zgodnie z zasadami, dlatego te kwoty nie są zwracane. To ryzyko sprzedawcy, nie ma obowiązku udostępniać Smart.

oznacz moderatorów